Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) jeg lurer på hvordan jeg fester etches? tar jeg av det tykke arket bak og fester? hvordan? skal den siden som jeg tok av bakarket festes på? det blir jo speilvendt! Endret 9. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) hei du.... det er egentelig ganske lett, du kjenner hvem side det er lim på, så tar du av arket på den siden limet sitter, så passer du på at det IKKE FINNES EN ENESTE EN BØY ELLER BØLGE, fordi da går det galt.. så sjekker du at det ser rett ut og at skriften eller bildet på etchen er riktig vei, så tar du den skrapen som følgte med og begynner i et av hjørne og skraper nedoer og bortover, og som sagt pass på bretter ,bøyer og bølger hvis det er det ødelegger du den og får luft bobler under echen eller lager krøller på det.... hvis det ikke fulgte med noe skraper så funkeret cd cover bra eller liknende ting.... men det er best å være to om dette så slipper du at du gjør feil og ta den tiden du trenger.... good luck Endret 9. juni 2004 av data-smurf Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 eller så kan du gjøre en annen ting også. det er å ta av arket der limet sitter samtidig mens du du skraper etter.. ikke riv av hel arket med en gang, ta av lit og litt og skrap etter.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) sorry...men det skjønte jeg ingenting av.... ta av arket med lim på? når jeg tar av arket med lim på....som etcehn er festa på.....skal den etchen sitte igjen? hva skal gjøres? hvis etcehn sitteer på arket med lim....blir jo bildet speilvendt Endret 9. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Det er vel bare å feste det på andre siden av vinduet, Endret 9. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 bare ta siden med lim og det mot toweret, og skrap det på... det er så simpelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå