Thlom Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg har ett Canon EOS 500V speilrefleks som jeg fikk i konfirmasjonsgave for mange herrens år siden, tenkte jeg skulle surfe litt på nettet etter informasjon og erfaringer omkring kameraet, men finner ingenting. Eneste referansene til kameraet jeg fant var på ei tysk side. Er det jeg som har lest feil på kameraet og alle brosjyrene som fulgte med, eller er det bare ett utrolig sjeldent kamera? Ikke engang på canon.no fant jeg noen referanser til kameraet. Er det trukket fra markedet? Er ikke hjemme nå, men begynner å få bange anelser om at jeg har ett annet kamera enn hva jeg tror EDIT:Etter å ha kikket gjennom Canon Camera Museum så fant jeg ut at jeg har Canon EOS 500N Endret 9. juni 2004 av olsen Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Spørs om kameraet kan ha forskjellig navn ulike steder.. (på samme måte som 300D/digital rebel) Hvis du søker på Canon EOS 500 får du mange treff. Endret 9. juni 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå