neb Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 sikkert helt feil sted å spørre... men, jeg skal ha eksamen på fredag, hvor jeg skal legge frem et prosjekt vi har drevet med dette året.. jeg har lagd en flash portfolio side, men denne ligger på PCn min hjemme.. på skolen har vi mac OS 9.1.. spørsmålet er egentlig om jeg bare kan brenne hele sulamitten på en CD, med Nero, og ta den med på skolen. vil filene være i riktig format? mvh bigben Lenke til kommentar
devotio Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Så lenge filtypen er støttet av Mac OS vil det ikke være noe prolem... Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Så lenge filtypen er støttet av Mac OS vil det ikke være noe prolem... ok.. det er en del html filer, 1 flash fil (.fla), en del png bilder og noen jpg bilder.. Lenke til kommentar
devotio Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HTML, PNG og JPEG (JPG) er i alle fall støttet, FLA vet jeg ikke... Lenke til kommentar
devotio Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HTML, PNG og JPEG (JPG) er i alle fall støttet, FLA vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå