krizkriz Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Se noen episoder her! Brutal tegnefilm, men søte dyr da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Ja, jeg tror jeg brukte alle sommerferienettene i fjor med å se på dem! GENIAAALE! Endret 9. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 RazorOsv: hele sommerferien? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 RazorOsv: hele sommerferien? Jeg var viggo i fjor. Hadde mistet alle vennene mine i en stor fjortsfight. Så da ble det meg, gutta og Happy Tree Friends Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva vil det si å være viggo? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg liker Blode mye bedre enn Happy tree friends... Blode 1 Blode2 Blode 3 Blode 4 Blode 5 Blode 6 Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg må si at jeg har flirt mye av de små krabatene der ja Det som er problemet er at det ikke kan bli nye barnetv siden det er ALT for blodig desverre. Uansett så er det jo ganske artig da. *nanananana, nananana, nanananana* *weee* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg liker Blode mye bedre enn Happy tree friends... Blode 1 Blode2 Blode 3 Blode 4 Blode 5 Blode 6 går egentlig ikke an å sammenligne da.. VIDT forskjellig humor.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, man kan ikke sammenligne HTF og Blode!! Det er jo helt forskjellige skillz og humor i dem... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hehe, har sett de fleste episodene der... De er jo søte da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva vil det si å være viggo? Å ikke ha noen venner osv er det vel Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva vil det si å være viggo? Å ikke ha noen venner osv er det vel viggo= meg? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 for dere som ikke vet det så har MTV begynt å sende "Happy Tree friends" .. husker ikke klokke slettet men det er fast .. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva vil det si å være viggo? Å ikke ha noen venner osv er det vel viggo= meg? Kan jeg aldri tenke meg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HTF er helt genialt... tror jeg har sett mesteparten av episodene Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har en episode med "Happy tree friends" på mobiltelefonen min ! Riktig fett Kul musikk også egentlig.. eller ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Det der er noe av det kuleste jeg har sett siden første gang jeg så en South Park-episode (høhø elgen snitta pulsåra og dro Mr. Handy under bilen så innvollene spruta) *kniiiisss fniiis* Endret 9. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå