Woodoo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg spillet True Crime: Streets of LA til PC. Men det ser ikke ut til å virke på operativsystemet jeg bruker, Windows Server 2003 (Jeg bruker test versjonen som virker i 180 dager, jeg har lest at det skulle være raskere og mer stabilt). Når jeg trykker på setup fila, får jeg en feilmelding hvor det står at spillet bare virker på Win 98, ME, 2000 og XP. Det skal da virke for 2003 også? Det jeg lurer på er om at det finnes noen måter å komme unna dette på, slik at jeg får installert spillet allikevel? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) 2003 server er ment for servere. Derfor har den blitt kuttet ned på ting som den ikke trenger. Av den grunn kan den ikke spille alle spill. Men du kan prøve å sette kompatibillitetsmodusen til Windows 98 dersom den finnes i 2003 server. Høyreklikk på startfilen (setup.exe) og velg egenskaper, så finner du fram. edit: Glemte at det var installasjonen du har problemer med. Fikset. Endret 9. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Takk for svar, men det virket nok ikke. Jeg tenkte at alle spillene som virket i XP skulle virke i 2003 Server også, men der tok jeg visst feil. Da blir jeg nok nødt til å installere Windows XP på nytt igjen. Endret 9. juni 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er fullt mulig å aktivere disse funksjonene mener jeg. Tror du kan finne noen artikkler på nett om du søker litt. Håper du ikke har installert XP allerede Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ja, det er en guide som du kan google etter "windows 2003 as a workstation" eller noe lignende. Men det er allikevel ike all hardware og software som virker på 2003 selv om det virker på XP. Kan nevne web-kameraet mitt som et eksempel. Skal du ha et bra desktop OS med sikkerheten til 2003 så må du vente på SP2 til XP eller til Longhorn. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har fulgt guiden på msfn.org, men det virker enda ikke. Alle de andre spillene jeg har prøvd til 2003 Server virker, men ikke True Crime. Er det noe igjen å prøve da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå