aklla Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) jeg har søkt og funnet ting som skal fjerne det, men det blir ikke borte, jeg har antivirus, som finner det og fjerner det, men det blir ikke borte fra maskinen min, driver på min 3. scan i dag... åssen får jeg fjernet det viruset, og sørget for at det ikke kommer mer, serveren virker også infisert, det er MANGE her som sliter med det... har funnet over 500 virus på den ene maskinen her... hvordan stoppe at det sprer seg?? ps: håper den ikke er feilpostet, dere burde hatt en egen kategori eller noe slikt for virus Endret 9. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei, mulig denne linken under kan hjelpe deg litt, lykke til http://www.f-secure.com/v-descs/klez.shtml Lenke til kommentar
Domino Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Elkern er et virus som droppers over nettverk av W32/Klez Trolig er det en annen maskin i nettverket ditt som er infisert av Klez, og denne kopierer infiserer den andre maskinen med Elkern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå