Gå til innhold

nForce 3 250GB på lager hos Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg besilte igår. Da stod det at det var på lager den 15, ringte imorges og de sa at de har fått kortet tidligere ;)

Jepp. Forventet at jeg skulle bygge pc rundt den 18., nå ser det ut til at det kan bli på lørdag, eventuelt mandag :D Desse EPoX kortene ble bestilt utrolig fort, fra 15 til 3 på rundt 1 uke :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg besilte igår. Da stod det at det var på lager den 15, ringte imorges og de sa at de har fått kortet tidligere ;)

Jepp. Forventet at jeg skulle bygge pc rundt den 18., nå ser det ut til at det kan bli på lørdag, eventuelt mandag :D Desse EPoX kortene ble bestilt utrolig fort, fra 15 til 3 på rundt 1 uke :ermm:

Ja! Håper at den yter godt :yes:

Lenke til kommentar

I følge LegionHardware er det litt dårligere enn Gigabyte kortet, men hva gjør vel det? :p Ser frem til et fullspekket hovedkort med mye "godis" (FireWire er ikke noe jeg bruker, så det gjør meg ingenting) og god ytelse! :yes: Innebygget FireWall kommer nok også til gode! Kanskje jeg slipper Norton :):p

Lenke til kommentar
Dobbelpost.. Kan vel brukes til noe nyttig..

Test hos LegionHardware  :blush:

BTW; Kan noen fortelle meg om denne kontrolleren VIRKELIG støtter NCQ? Sil 3114 bilde

Ja. Bidrar med en TEST jeg også[pcstats.com]. Fikk så lyst til å kjøpe dette kortet jeg også, selv om jeg har et 3 mnd gammelt ECS KV1-kort, VIA basert. Heldigvis var det utsolgt,(skal ha en ferie også) det billigste frister ikke så mye.

Finnes det noe gøyere enn å handle maskinvare? :green:

lagt til:pcstats.com, Epox-testen:..."At 287 MHz I had to raise the CPU voltage yet again, this time to 1.65V... but after that everything was nice and stable. Our overclocking adventure topped out at an amazing 290 MHz !" KULT!

Endret av mantra17
Lenke til kommentar

www.hovedkort.no har flere Nforce 3 250 kort på lager!

Jeg bruker Nforce 3 250 nå, det klokker litt bedere(2,4Ghz Stabilt med en 3000+), litt bedere minnebåndbredde...

Men ikke noe mere.

Edit: Forresten, jeg fikk mitt gammle hovedkort (Nforce 3 150) opp i 300Mhz HTT, så det er vel ikke noe særlig spess...

Har ikke prøvd med mitt nye.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Jeg bruker Nforce 3 250 nå, det klokker litt bedere(2,4Ghz Stabilt med en 3000+), litt bedere minnebåndbredde...

Men ikke noe mere.

Hvilket minne bruker du?

OCZ E.L pc3200 RAM... 2x512...

Lenke til kommentar

Men ikke noe mere.

Edit: Forresten, jeg fikk mitt gammle hovedkort (Nforce 3 150) opp i 300Mhz HTT, så det er vel ikke noe særlig spess...

Har ikke prøvd med mitt nye.

nForce3 150 hadde ikke fungerende AGP/PCI Lock. Men EPoX EP-8KDA3+'s første BIOS kom med 250Mhz HTT grense, nyeste har 350Mhz. Forskjell? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...