Remind Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei! Jeg har nettop prestert å sprenge diskanten min i den ene av to høytalere jeg har. I hver høytaler er det 2X10" 1X6" og en diskant. Burde jeg kjøpe til en ny diskant eller kanskje mekke passive subber? Hva skal jeg gjøre. Betalte forresten 2000,- (ny) for dem da jeg kjøpte dem. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er det Proson høyttalere du har kjøpt? Jeg ville kjøpt en ny diskant. Lenke til kommentar
Remind Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Nei. billige eltax millenium-høytalere Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nei. billige eltax millenium-høytalere hmmm... Har du forsterker til passiv sub da? Hvis ikke koster ikke en ny diskant til de høyttalerne alverden (200-300 kr???) Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Eller du kan tenke på å kjøpe noen bedre diskanter i samme prisklasse og bytte ut i begge høyt.? Ta en titt på www.dynabel.no Anbefaler bl.a Seas Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så her er det altså enten mer bass, eller ny diskant? Sier ikke det seg selv at man fikser diskanten først? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Eller du kan tenke på å kjøpe noen bedre diskanter i samme prisklasse og bytte ut i begge høyt.? Ta en titt på www.dynabel.no Anbefaler bl.a Seas NB! Pass på å få diskanter med samme spesifikasjoner. Du vil vel ikke ha en høyttaler med f.eks. 3 dB mer diskant enn mellomtone og bass? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 NB! Pass på å få diskanter med samme spesifikasjoner.Du vil vel ikke ha en høyttaler med f.eks. 3 dB mer diskant enn mellomtone og bass? Dette kan lett justeres med et par resistanser. Værre hvis man får for lite diskant da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå