eQunix Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Topic sier det meste. Har fått R70b headsette fra KOSS som jeg bestillte fra komplett, cluet er at jeg ikke får festa micen til headsettet det er ingen bruksamvisning som viser hvordan jeg gjør dette, jeg vet hvor jeg skal feste den, men den passer liksom ikke inn EDIT: var litt usikker på hvor jeg skulle opprette denne tråden mvh gb Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ring til komplett.no... Kanskje du får hjelp av dei... Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Om jeg ikke tar mye feil så er det i motsatt ende av mic'en en lite flate med en "dott" på hver side( ·|· ) ? Denne skal da inn i en sprekk på høyresiden som se noe sånn ut ( | | ). De to knottene skal inn i et hakk inne i den sprekken. Det var i hvert fall en slik festemekanisme i mitt R65b headsett. Tok litt tid å tenke i den retningen først, men når du først får det til vil du dunke hodet ditt i veggen noen ganger siden det er så enkelt.- Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 På den venstre siden under, er det en slags "klype" som du skal putte enden av mikrofonen i Ang. mine personlige erfaringer med disse har de helt grei lyd, men blir veldig fort ubehaglige å ha på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå