Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg lurer på å kjøpe meg Samsung E100. Har sett noen tester av den, for eksempel hos AMobil. Synes at den virker som en helt grei telefon, men før jeg kjøper den, så vil jeg gjerne høre deres meninger om mobilen. Har også sett leser-erfaringene, vil si at de ser veldig bra ut. Mobilen fyller vel akkurat mine ønsker, jeg trenger verken kamera, bluetooth eller annet "dilldall". Takker for alle svar. Lenke til kommentar
GA Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis du liker designet og funksjonene, så bør du kjøpe den! Har brukt den en del, og den er virkelig fin! Husk bare at det ikke er Tri-Band på den, så du kan ikke ta den med til USA. Min mening: Skjermen er lekker, og den er utrolig liten, mye minne, ganske fine menyer og god byggekvalitet. Den er kanskje noe treg i visse sammenhenger, men det er det eneste jeg har å utsette på den, bortsett fra mangel på en del funksjoner da... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Til prisen den ligger på nå for tiden, så er det et meget godt kjøp . Dessverre er telefonen relativt utilgjengelig på markedet nå, etter hva jeg har erfart ihvertfall Lenke til kommentar
GA Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har en test modell der jeg jobber, og vi har fått garanti fra samsung på at det skal ta under en uke hvis vi skal bestille en fra dem...(Om de klarer å hplde det er jo ikke sikkert, men de pleier å være seriøse. I motsettning til SE!) Så du kan nok skaffe den ganske lett tror jeg... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Etter det jeg har fått vite nå, så virker jo mobilen ganske bra. Noen som har flere erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå