Streetcop Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet en måte man kan tjene penger på via internet ? Da tenker jeg ikke på sånn "WGI" og andre pyramidespill. Men feks ved å trykke på linker, surfe, å lese mail.. Eller andre ting... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Vet det finnes sånn måte å markedsføre andre på, og dermed tjene inn penger. Men det er så lite.. WGI er jo bare latterlig da Endret 9. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Liker ikke WGI jeg heller, i allefall ikke etter det jeg så på tv Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 DU tjener så latterlig lite på de måtene som du har nevnt ovenfor, at det ikke er vits i å prøve en gang. Hardt arbeid lønner seg godt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanskje man kan lage en "online pc-hjelp", eller.no. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanskje man kan lage en "online pc-hjelp", eller.no. online pc-hjelp as in forum.hardware.no? Tror du nesten bare må la datan ligge, og gå ut og jobbe i sola... kan hende det skjer noe gøy og, jobb er ikke alltid så kjedlig som du skal ha det til, det finnes "morsomme" øyeblikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå