Marti Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har kjøpt photoshop 7.0 for litt siden og på søndag formaterte jeg maskinen min, men da ville ikke photoshop virke. Denne feilmeldingen kom/kommer opp: "Could not complete your request because of missing or invalid personaliztaion information". CD'en min er borte og jeg trenger det veldig kjapt... Er det noen måte å få det til å virke igjen uten å kjøpe ny lisens? Jeg må nemlig bruke det til en knall introduksjon under cs-filmen min. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 vet ikke helt hva som er feil, men du kan jo prøve Adobes egen support.. Forøvrig, du kjøper vel ikke et bilderedigeringsprogram til 7000.-, og _mister cd'en?... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du mangler nok register entrys slik at "programmet" ikke er "installert" lenger . Tip funnet : -You could try deleting the settings file. Just hold ALT+CTRL+SHIFT when you start photoshop and it will ask if you want to delete settings. -Reinstaller , svar nei på "save settings" hvis det kommer opp. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 vet ikke helt hva som er feil, men du kan jo prøve Adobes egen support.. Forøvrig, du kjøper vel ikke et bilderedigeringsprogram til 7000.-, og _mister cd'en?... Jeg kjøpte det ikke for 7000,-. Faren min fikk et tilbud via jobben, som jeg ikke husker hva det lyder på, men jeg ga ham 3000,- og han betalte resten. Lenke til kommentar
bobbo^ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Finn lisensen (certificate?) eller noe i den duren. kvittering eller hva som helst som beviser at du har kjøpt det og få et nytt av adobe. burde ikke være et problem Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Da skal jeg spørre faren min om den. Takk for svar. Men problemet var ikke at jeg ikke skal få det. men problemet var at jeg trengte det svinfort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå