alexio Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg leter etter et program som du kan programmere slik at det emulerer tastetrykk automatisk. Tidsinnstilt. F.eks. at En tast skal trykkes inn en gang hver time uten at den faktisk blir trykket på. Takker for alle svar, mvh Alexander EDIT: kanskje dette gjør det klarere om hva jeg vil ha. http://msdn.microsoft.com/library/default....keybd_event.asp .. Tror det er noe i den dur, kun med en timer og en annen knapp som skal trykkes i stedet for numlock.. Endret 9. juni 2004 av alexio Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men av nysgjerrighet lurer jeg på hva du skal med det? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 *Host*Pulse*Host* (Fæl den hosten altså ) Lenke til kommentar
alexio Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 nei, faktisk ikke.. Har hørt om Pulse-prosjektet før, men nei takk, det er ingen vits --alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå