hemo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan eg bruka blåtann til å synkronisera Nokia 6230 og Outlook? Med Nokia Connection Manager, skulle det vera mogeleg å få kontakt med telefonen over blåtann, vel? Ir fungerer fint, men ikkje blåtann... Eg har også prøvd å kopla saman telefon og PC, så PCen vises under Samenkoblede enheter i telefonen... Eit eller anna er då feil... Tips? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Viss eg ikkje husker heilt feil så må du vel gjere slik som på ericsson programvaren, at blåtann må settes til ein viruell comport (com4 eller com5) for at programvaren skal kunne få kontakt med telefonen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
hemo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Då går eg inn på blåtannprogramvaren i PCen og legger til ein "Bluetooth serial port" på Com6. Desse blir "piera" ved at eg skriv inn ein PIN-kode på mobilen og repeterer samme PIN i blåtannprogramvaren på PCen. Så går eg til Nokia Connection Manager der eg aktiverer blåtann. Den ber meg velga blåtann-seriell port, og eg velger Com6. Framleis uten å få kontakt mellom Nokia-synk og telefon Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Då går eg inn på blåtannprogramvaren i PCen og legger til ein "Bluetooth serial port" på Com6. Desse blir "piera" ved at eg skriv inn ein PIN-kode på mobilen og repeterer samme PIN i blåtannprogramvaren på PCen.Så går eg til Nokia Connection Manager der eg aktiverer blåtann. Den ber meg velga blåtann-seriell port, og eg velger Com6. Framleis uten å få kontakt mellom Nokia-synk og telefon Jeg bruker et usb Bluetooth adapter fra BCS samt Nokia Suite 6.1. Har satt PC Sync til å starte med maskinen og tilkobling som bluetooth. Og dette fungerer perfekt mot Outlook 2003 i alle fall. Jeg har ikke satt opp noen spesiell seriell port for dette. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Nokia Suite 6.1? Med min splitter nye telefon, fulgte Nokia PC Suite 5.8 Datamaskina mi har innebygd blåtannadapter, og drivaren er oppdatert. Prøver å synka mot OL2k3, ja... No har eg komt så langt, at blåtannprogramvaren kan overføra filer til og frå telefonen med blåtann-filsending, samt at synkinga teller opp. Til slutt ser det ut som at telefonen avbryter synkroniseringa, for ingenting blir kopiert. Eg gir systemet tilgang til Outlook i f.eks. 10 minutt og alt... Sukk... Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nokia Suite 6.1?Med min splitter nye telefon, fulgte Nokia PC Suite 5.8 Datamaskina mi har innebygd blåtannadapter, og drivaren er oppdatert. Prøver å synka mot OL2k3, ja... No har eg komt så langt, at blåtannprogramvaren kan overføra filer til og frå telefonen med blåtann-filsending, samt at synkinga teller opp. Til slutt ser det ut som at telefonen avbryter synkroniseringa, for ingenting blir kopiert. Eg gir systemet tilgang til Outlook i f.eks. 10 minutt og alt... Sukk... Programvare som følger med splitter ny hardware er som oftest utdatert, selv om denne versjonen fungerer for mange. Nyeste Nokia PC Suite finner du greit på http://www.nokia.no f.eks. Syptomene du beskriver opplever jeg hvis jeg krysser av for at brukerfiler også skal tas med. Da ser det ut til å gå galt. Fjerner jeg det så er alt vel. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ja - løysinga med org.prog. var å bare kopiera over kontakter og ingenting anna. Då fungerte det! No leiter eg vidare på Nokia.no... Takker! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Etter å ha fått synkronisert, hadde eg fleire problem. No har eg kjøpt meg datakabel (som vist nok skal kunne overføra filer til og frå mobilen veldig fort), og har framleis problem Etter korrekt installasjon (på ei maskin som aldri har hatt Nokia-programvare installert, før) og omstart, får eg synkronisert og tatt backup. Men eg får feilmeldingar når eg skal bla i telefonen med utforsker. \Nokia Phone Browser \Hentede filer \Mine kontakter \Mitt galleri \Mine fotografier \Mine grafikkelementer \Mine ringetoner \Mine taleinnspillinger \Mine videoklipp Alle desse mappene er tomme, og om eg forstå rett, så er det mapper på min datamaskin? Ikkje på telefonen, altså? Så kjem problem-mappa: \Nokia 6230 Den inneheld to undermapper (som dukkar opp til høgre, når eg klikker på ho i mappelista): \Galleri \Kontakter Berre "\Kontakter" er syneleg i Mappelista, og nr eg klikker på denne, får eg opp over 50 tomme kontakter først. Så kjem kontaktane mine lenger ned i lista. Dei er heilt OK og eg kan opna, redigera, osb. Når eg klikker på "\Galleri" får eg berre opp feilmelding frå "Nokia Phone Browser": Operasjonen kan ikke fullføres. Sånn som dette står no, får eg ikkje henta ut, eller lagt til filer. Eg har installert Nokia_DKU2_driver_05_02_132_nor.exe og Nokia_PC_Suite_62_no.exe Min n6230 har v3.15 (17-03-04) Lenke til kommentar
hemo Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 ..føler vel litt at eg snakker til meg sjølv, her... ..men kanskje det kan ha interesse for folk, sjølv om ingen/få svarar: Vidare feilsøk i n6230-problemet gjev følgjande resultat: RegSupreme 1.2 fjerna masse "rot" i regestry Eg fekk til å navigera i mappene på telefonen! Tilbakeførte backup med RegSupreme 1.2: Fekk ikkje navigert i telefonens mapper lenger På ny PC som hadde norsk PC Suite og som fekk den aktuelle feilmeldinga ved blaing i mapper på telefonen: Reinstallerte PC Suite (norsk) og fekk ting til å fungera. Dette har eg no gjort ein heil del arbeid og uttesting på. Eg har testa med tre ulike n6230-telefonar (alle med same firmware) og ein bråte med ulike datamaskiner. Ved førstegangsinstallasjon av PC Suite, får du feilmelding når du skal bla i mappene på telefonen. Rensker du registeret eller re-installerer PC Suite, ser problemet ut til å forsvinna! Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 ..føler vel litt at eg snakker til meg sjølv, her.....men kanskje det kan ha interesse for folk, sjølv om ingen/få svarar: Vidare feilsøk i n6230-problemet gjev følgjande resultat: RegSupreme 1.2 fjerna masse "rot" i regestry Eg fekk til å navigera i mappene på telefonen! Tilbakeførte backup med RegSupreme 1.2: Fekk ikkje navigert i telefonens mapper lenger På ny PC som hadde norsk PC Suite og som fekk den aktuelle feilmeldinga ved blaing i mapper på telefonen: Reinstallerte PC Suite (norsk) og fekk ting til å fungera. Dette har eg no gjort ein heil del arbeid og uttesting på. Eg har testa med tre ulike n6230-telefonar (alle med same firmware) og ein bråte med ulike datamaskiner. Ved førstegangsinstallasjon av PC Suite, får du feilmelding når du skal bla i mappene på telefonen. Rensker du registeret eller re-installerer PC Suite, ser problemet ut til å forsvinna! Neida, du snakker ikke bare ut i det tomme intet. Men jeg har bare ikke hatt de helt store ting å bidra med siden min N6230 / v3.15 og bluetooth fungerer flott fra versjon 6 av Nokia Suite. Til å fylle det 256Mb mmc kortet kjøpte jeg en kortleser til 120.- ca hos Clas Ohlson som funger flott. Aldri morsomt når slike problemer oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå