tbend Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Fikk maskinen min i Februar-Mars. Prøvde litt lett klokking første dagen og kom rett opp på 3,2 uten problemer... [ Std 2,8 ] Etterhvert som jeg ble kjent med maskinen brøt jeg den rett opp på 3,4@1,7v Og etterhvert krøp jeg opp mot 3,5 men kom aldrig så langt stabilt.... [ Klokker dårlig ] I går skaulle jeg ta rekord i Pcmark så jeg satt opp fsb på 243@3,4ghz og alt slikt det var før... Men dær var den ikke mye stabil.. Klarte akkurat å nå Logon så restarta den... Prøvde også med 1,725v men uten hell... Jeg må faktisk ned på 3,3ghz for å få den 99% stabil...( Prime stabil 20timer... ) 3,2 100% stabil... Har jeg tatt knekken på cpu med den høye volten? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 støv, i kjøleribber\psu, der er f.eks sommer nå, (noen steder i allefall) så tempen generellt er høyere. Hvis du har vannkjøling kan det være lurt å blåse ut støv fra raddisen, eller bruke støv suger på den (ikke DEN), jeg fikk faktisk 5 c mindre temp på skjærmkortet ved å rense støv filteret til ene raddisen... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 støv, i kjøleribber\psu, der er f.eks sommer nå, (noen steder i allefall) så tempen generellt er høyere. Hvis du har vannkjøling kan det være lurt å blåse ut støv fra raddisen, eller bruke støv suger på den (ikke DEN), jeg fikk faktisk 5 c mindre temp på skjærmkortet ved å rense støv filteret til ene raddisen... Hadde oppe Ribba i går Har spark 7+... Er ikke mye søv i den... Men kan jo være det som er årsaken....Skjønner ikke at folk klarer 3,5 med Boxed.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 fjern støv og døde dyr(!) fra ribbene, legg på ny Artic Silver™ 5 og det bør bli bedre. Hvilken kjøler har du? Kjører 3.7 stabilt på min P4C [email protected] med en Zalman kjøler. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Har en spark 7+ Skal ta støvsugern fatt med en gang!..... Så skal jeg sette kjerra i vinduet å gi max.... ( ganske kjøling ute i dag ) Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har en spark 7+ Skal ta støvsugern fatt med en gang!..... Så skal jeg sette kjerra i vinduet å gi max.... ( ganske kjøling ute i dag ) hva er vits med å sette den i vinduet hvis den ikke kan stå der til vanelig, det som må være målet er mest mulig OCa maskin i vanelige omgivelser, ikke høyest mulig bæsjemark(haha morro) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjører 3.5 på min 2.8C på latterlige 1.565v. Og med boxed kjøling! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 off_topic. Tor æ sa du kom tel å bryte den sund ! hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå