Gå til innhold

Har fått DIGG sommerjobb!

JoeDohn

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg jobbe 35 timer i uka og tjene en GOD haug penger. Tjener 115 p/t på formiddag, 127 p/t på ettermiddag og 230 p/t på å jobbe overtid, noe jeg gjorde i fire timer i går. Eneste jeg gjør foreløpig er enten å mate en stansemaskin med papp, stable det som kommer ut i andre enden eller å bytte om deler inne i maskina. Tar en del av fritida mi, men det er snyte meg verdt det. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg jobbe 35 timer i uka og tjene en GOD haug penger. Tjener 115 p/t på formiddag, 127 p/t på ettermiddag og 230 p/t på å jobbe overtid, noe jeg gjorde i fire timer i går. Eneste jeg gjør foreløpig er enten å mate en stansemaskin med papp, stable det som kommer ut i andre enden eller å bytte om deler inne i maskina. Tar en del av fritida mi, men det er snyte meg verdt det. =)

Hvor/hva :dribble:

Lenke til kommentar

Har ikke så værst jobb jeg heller.

Skal jobbe på NorDan vinduer og dører. På formiddagen tjener jeg vel ca 100 lappen i timen og på kvelden så er det omtreng 131 kr timen :)

Så er ikke jobben akkurat den vanskligste her i verden.

Så jeg starter å jobbe den 21. :love:

Lenke til kommentar
Grattis..

Satse på jeg får jobbe litt nattevakt i år også.. Koslig å tjene 110 spenn i timen for å se TV/Film og spise hotellmat.. :laugh: Ryktene tilsier at det har kommet bredbånd i resepsjonen også nu, da kan det bli enda mer kos..

Hehe enda bedre blir det om du kan innstallere noen spill på pc-en i resepsjonen, tenk det få betalt for å sitte oppe hele natta å spille pc :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg skal være vaktmester på skolen :p

Kongejobb; hvis det er fint vær er vi ute i sola, hvis det er dårlig er vi inne. Fører timer selv, rundt 100,-/t Det er godt betalt da jeg er under 18!

Håper barejeg slipper å anlegge vaktmester-look :hmm:

:p

Lenke til kommentar
QUOTE (MagE @ 11/06/2004 : 15:32)

og jeg som bare skal kløppe plen, godt betalt da

alt sant utenom at det er godt betalt, jeg får ikke penger for å klippe plenen :scared:

Mamma og pappa betaler ikke for at jeg klipper hjemme, men naboene betaler godt (spesielt de litt eldre som ikke greier det selv).

Lenke til kommentar

www.glommapapp.no

Jobber altså på Glomma Papp, som er en bedrift med ganske stort nedslagsområde innenfor sitt område. Lager mest bølgepapp og annen papp (derav navnet) og noe papir. For de som vokste opp med miljøvernsfrikene i Kykelikokos på NRK1 så har dere kanskje sett innslag fra fabrikken opptil flere ganger.

Min jobb går altså ut på å jobbe på en stansemaskin (å stanse ut er å skjære til og trykke ut), hvor jeg mater den med papp og stabler det som måtte komme ut i andre enden. Er ikke altfor slitsomt, og miljøet på jobben er bra.

Og i dag kunne jeg jobba helgeovertid med 290 kroner i timen, men jeg takka pent nei. Kanskje en annen helg. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...