morfin Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Fy flate! Skal på jobbintervju hos Skagerak nett 17.6! Kanskje jeg får læreplass. Det blir faenmeg bra hvis jeg får det!!! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hallo. Eg er lærling. Sjå på oss to. kva er forsjelen. jo, eg er lærling og du kommer ikkje til å bli det. hahahaha blæææ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hallo. Eg er lærling. Sjå på oss to. kva er forsjelen. jo, eg er lærling og du kommer ikkje til å bli det. hahahaha blæææ Hva er det for en kommentar da?Men trådstarter:Grattis.Hva slags jobb er det du skal på intervju for da?Skal bli lærlig etter jeg har fullført VK1 Elektro.Gud,hvor jeg gleder meg.Er så lei skolen så nå vil jeg ut i arbeidslivet og tjene mine egne penger Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Skal forhåpentligvis bli energimøntor. Arbeide med høyspent og greier. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Okey,ønsker deg lykke til ivertfall. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Da var jeg ferdig med intervjuet. Tror det gikk veldig bra. De spurte mange spørsmål om hvorfor jeg valgte elektro +++. Tror de var interessert i å ansette meg , men jeg vet jo ikke. Kommer med oppdatering ca. 10 juli. Da får jeg svar. La oss alle krysse fingrene! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Vi krysser fingrene for deg. Håper du får jobben da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå