Fat_ASS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde tenkt å kjøpe mæ en LCD skjerm...men så visste æ ik helt om æ skulle kjøpe mæ en 19" elr en 17"...bruker den for d meste til spilling men åsså litt film seing...har lest litt på den LCD testen å dem mente vel egentli at 17" funker best t spilling...men æ hadde liksom mest lyst på 19" dah...:/ så e d nån som har nåkka erfaring på området så hadde d vært fint me litt råd...=) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har du sett igjennom LCD testane her på forumet Den store LCD testen del 1 --------||--------------- del 2 --------||--------------- del 3 Saman med ein del enkelt tester også utført av oivind_dahle enden, vammaveien og meg sjølv. Som finnes her. Samt Oivind_dahles eminente innføringsguide til LCD her mvh JanEirik Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 min erfaring er at det er mye deiligere å sitte med 19" fremfor 17" grunnet størrelsen.. men jeg sitter forøvrig med CRT skjerm.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Mitt syn på saken: 17" er bedre til spill - ingen 19" er skikkelig gode på det området. 19" er bedre på film - jo større jo bedre Oppløsningen er lik, så sitter du med en 19" CRT på 1600*1200 kommer du til å dø på deg med en 19" LCD. Jeg synes dette er ALT for stort, men noen liker det slik. Mange grafikere vil gjerne at tingene er litt større på skjermen. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hørt at 17" LCD "ser"/føles like stor som en 19" CRT... bare noe jeg har hørt Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Smaken er som baken (evn enden ), den er delt...osv.... Personlig foretrekker jeg 19".... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 min erfaring er at det er mye deiligere å sitte med 19" fremfor 17" grunnet størrelsen.. men jeg sitter forøvrig med CRT skjerm.. Nå er jo en 17" LCD omtrent like stor som en 19" CRT. Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Gjelder det også 19 CRT dynaflat skjermer? Lenke til kommentar
mark Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) maks oppløsning på en 17" lcd er den samme som på en 19" lcd så pixlene blir bare dratt utover http://hardware.no/art.php?artikkelid=6051&side=2 Kort sagt blir ting bare større på en 19" kontra 17", noe som kanskje er perfekt for deg som stort sett sitter og jobber i enkle kontorprogrammer, eller for deg som rett og slett liker at ting er stort. Endret 10. juni 2004 av mark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå