Gå til innhold

Bedre Komplett IT-system, like dårlig?

Anbefalte innlegg

Leser stadig vekk at Komplett Data har gått på en kalkulert økonomisk gigantsmell i forbindelse med oppgradering av sine it systemer.

Derfor synes jeg det er ganske skuffende at man fortsatt ikke har muligheter til å legge til en vare på en allerede eksisterende bestilling. Verken jeg selv som bruker(via websiden) eller kundekonsulenten hadde mulighet til å utføre en slik tilsynelatene enkel oppgave. Eneste mulighet var å slette hele ordren og opprette den på nytt. Dette er noe jeg selvfølgelig ikke ønsker da varen jeg bestillte for ca.20 dager siden er på vei ut og ikke lenger kan bestilles hos Komplett.

Dette er ikke noen stort problem nå da jeg skal bestille noen varer hos en annen netbutikk og heller kjøper den ekstra HD'n jeg ville ha derfra, men jeg synes bare det er bemerkelsesverdig at deres nye millionsystemer ikke kan takle en slik oppgave. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker jo dårlig at ikke engang konsulenten kunne fixe på det da.

Nettopp bestillt varer fra PCutstyr.no jeg, kunne ikke legge til varer fra en eksisterende bestilling selv der heller. Men sendte bare en mail til PCutstyr og dem la til de ekstra varene jeg ville ha uten noe problemer... :thumbup:

Lenke til kommentar

Samme problem hos databutikken...Elendig mener jeg! ITbutikken, psdata osv har denne løsningen(legge til varer i eksisterende ordre).

Det er så mange ting som irriterer meg med komplett for tiden at jeg har sluttet å bruke dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...