Greven22 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Driver og lager en hjemmeside, men har et lite spørsmål.. Bruker php@include og har derfor en mappe som heter include der alle filene og mappene ligger. Men når jeg skal redigere disse i dw blir for eksempel <h1> kjempestor som jeg overhode ik har den + mye annet. Bla <div> som ikke får noen egenskaper. Det jeg vil er og kunne se det med css i dw. Har eksternt stylesheet. PS: Jeg vet det funker når du laster det opp, det er for REDIGERING jeg vil ha dette Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva med å kjøre include-skriptet på en lokal server? Hva med å legge til en midlertidig <link>-tagg, som du kan fjerne etterpå? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ingen vits å bruke Design View i DW, den er ikkje korrekt om du kjører ren CSS design/layout.. Du vil bare få en pekepinne på hvordan det ser ut i Design View, DW MX 2004 begynner i komme seg her men enda langt igjen til at det er brukende som referanse under arbeidet. Bruk test server! lokal eller "fjern" ( i mangel på et bedre ord ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kvikks: tror heller poenget var at Diavolo ville ha mulighet til autocomplete på css-klasser, og mulighet til å teste i nettleser lokalt før opplasting. Er dog enig i at en lokal testserver hadde vært det beste. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Selvfølgelig, ingen vits å bruke DW om ikkje autocomplete fungere Kan du da ikkje bare sette vanlig include på CSS, og senere bruke Find and Replace for å endre til php include... Endres i hele siten på et blunk.!. Endret 9. juni 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå