int20h Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Egne grafikkort fra XGI XGI planlegger produkter som støtter PCI Express og vil denne høsten starte å selge grafikkort direkte til sluttkunde, uten å gå veien om forhandlere. Vil dette føre til bedre salg for den taiwanske "outsideren"? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vel hvis de er brukanes og billig, så kjøper jeg en. Men siden de er elendige, og jeg har ikke noen peiling på prisen derre. Så får de nok neppe meg som kunde med det første. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er spent på framtiden! Håper at salget deres i Asia har vært så bra, og at prisene er så konkurransevennlige at XGI ikke går nedenom. Hadde vært litt for kjipt. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanksje dette er noe for "skole-maskiner" !!? som er grei kort og billig.!! vet ikke jeg. uhm.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, skolemaskiner får litt mild og billig 3D-ytelse. Det kunne jo ha vært noe. Ser på XGI som framtidig entusiast-budsjett-kort, egentlig. Håper tilgjengeligheten øker her snart. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Haha, jeg hadde glemt av hele XGI de siste månedene jeg. Hva skjer egentlig med Volari serien? Siste benchmarkrunde jeg så, var resultatene abysmale... Endret 9. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanksje dette er noe for "skole-maskiner" !!? som er grei kort og billig.!! vet ikke jeg. uhm.. Kanskje skolemaskiner trenger noe stabilt og velfungerende... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Disse kortene destabiliserer neppe noe, det er bare det at de ikke når helt opp til den rå ytelsen til Nvidia og co. Ser ut som om de slipper Linux-drivere også, hvis de sørger for at kortene ikke har en altfor stor kjøler, og samtidig ok ytelse, tror jeg nok det er en del potensielle kunder i linux-markedet, sammen med low-end maskiner med dårlig specs/strømforsyning. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tror de må forbedre ytelsen før noen tar dem seirøst. Når et gf4 ti4200 slår ut topmodelen deres så kan jeg ikke si at jeg er imponert. Og for og nevne at et gf4 mx440 knuser deres v3 (bilig kort) yter nesten 4 ganger så mye så må de være rimelig billig for at noen skal kjøpe de hær til lands. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 klart, dem må nok yte litt bedre ja, men jeg synes det er veldig positivt at XGI idet hele tatt prøver seg... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 vel, kansje de nye kortene yter mye bedre? håper iallefall på det... er trist hvis vi skal ha bare 2 produsenter som kan gi oss produkter å spille farcry med. ergo: lag et kort som er bra i farcry, så seller dem nok mange kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå