Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ingen regning siden mars!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er tiscali abonament og jeg har ikke mottatt regning fra dem siden mars!

Det er litt rart siden jeg bruker å få regningen hver måned!

Har lest før på forumet om folk som har fått regninger på 10 000 og jeg er redd av å få ei sånn fordi jeg tviler på at jeg kan betale den :scared:

Jeg har sendt mail til dem og de sier at de ikke finner meg i data basen sin.De ba meg om å sende kunde nummeret mitt og jeg gjorde det men jeg har ikke fått svar siden da(2 uker snart).

Hva burde jeg gjøre?

Takker for alle svar på forhånd!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er da litt kjipt ?

Dersom du har et abonnement der prisen er oppgitt per måned med en viss bindingstid, har du rett til å få betale dette beløpet per måned.

Send flere mailer og ikke gi deg før de sender deg en regning. Dersom dette er en glip hos en avdeling, risikerer du kanskje snart å få inkasso på hele saken, selv om dette åpenbart er deres, eller Postens skyld.

Mas på dem....

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg er tiscali abonament og jeg har ikke mottatt regning fra dem siden mars!

Det er litt rart siden jeg bruker å få regningen hver måned!

Har lest før på forumet om folk som har fått regninger på 10 000 og jeg er redd av å få ei sånn fordi jeg tviler på at jeg kan betale den :scared:

Jeg har sendt mail til dem og de sier at de ikke finner meg i data basen sin.De ba meg om å sende kunde nummeret mitt og jeg gjorde det men jeg har ikke fått svar siden da(2 uker snart).

Hva burde jeg gjøre?

Takker for alle svar på forhånd!!! :thumbup:

Hvor stor var den forrige regninga? Tiscali har nylig startet med å fakturere for tre måneder om gangen, slik planen var opprinnelig.

Lenke til kommentar

jeg sleit med telenor - fikk ikke regning fra dem og betalte dermed ingenting på et par måneder eller så, og plutselig ble summetonen borte... det viste seg å være en utro tjener i posten som hadde unnlatt å levere regninger (noe posten selv avviste, men som jeg har opplevd flere ganger i etterkant)...

heldigvis løste det seg etter en kjapp telefon og ikke minst en kjapp betaling. spørsmålet er da om tiscali vil være like kundevennlige, eller vil du ende opp med en inkasso og dermed føkke opp økonomien din for de neste årene...?

Lenke til kommentar

Får inkassokrav etter hver regning jeg betaler til tiscali. Heldigvis er det bare å kaste den i søpla, siden den er betalt.

Legg av penger, ellers for du problemer når regningen kommer.

Noen som vet om det er oppsigelsestid på tiscali maxisurf??

PS: savner netcom som inetleverandør, aldri problem der :cry:

Lenke til kommentar

Samme skjedde med meg på telenor for noen år siden, men var ikke noe problem å få fixa det. Bare husk og legg av penger...ikke kjekt å sitte der med en sinnsykt regning og ikke ha penger til brød engang etterpå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...