Tafsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Heisann. Eg er på jakt etter ein billig bærbar pc med størst mulig lagrings plass. Pris rundt 10 000,- noen forslag? Endret 9. juni 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
Sakalav Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er på jakt etter noe tilsvarende selv, men den prisen setter jo en del begrensinger på hva man kan få da. Her er i hvertfal en jeg har sett på da. mpx.no Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 til den prisen er jo ibook et godt alternativ, så får du bra skjerm og god lyd i tillegg. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Då vil eg nok sei at dette er et betre kjøp: Her Eller ka? Lenke til kommentar
Sakalav Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke hva som er det beste jeg, for når det gjelder bærbare maskiner så er jeg helt grønn. Uansett så ser jeg på tilkoblingsmuligheter, og det er noe bedre på Acer maskinen. Nå er jo Acer maskinen over 1Kg tyngre da, og det var jo ikke noe fordel. Jeg har i hvertfal tenkt å kjøpe meg en bærbar om ca 1mnd. så jeg kikker litt rundt på nettet og studerer andres erfaringer. Setter ikke noe maskin som favoritt, men jeg er interessert i å få mest mulig for de 10k jeg har tenkt å legge ut. Tips motaes med takk her også. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan jo besøke forskjellige databutikker og se på utstillingsmodeller, og om de har tilbud på de, eller andre tilbud som ikke kommer frem på nettet. Jeg fikk tak i en Fujitsu-Siemens med P4-m 2,66, 512mb ram, 60gb hdd, 15" SXGA og ATI Mobility Radeon 9000 for 10500,-. Sinnsykt mye for pengene på tross av at den veier en del, og har dårlig batterikapasitet (Noe jeg gir en lang f.. i ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå