Gå til innhold

Kappløp - Komplett VS netshop

Anbefalte innlegg

Uten at jeg skal forsvare komplett for mye vil jeg si at du må huske på at større organisasjoner behandler flere ordrer og at det derfor vil ta noe lengre tid. Før i tiden når komplett var liten, var de også usansynlig kjapt ute med å effektuere ordren. Uansett leveringstid kan du stole på at komplett er seriøse (min erfaring i alle fall).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen naturleg følge av store organisasjoner skal vere treigare enn små orgnisasjoner på logistikk.

Om du har x ordrer og y ansatte som behandler dei skal to organisasjoner som har likt forhold mellom x og y behandle ordrene ganske likt, faktisk skule kanskej den store vere raskare då den kan ha fleire uttransporter pr dag.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Det er ingen naturleg følge av store organisasjoner skal vere treigare enn små orgnisasjoner på logistikk.

Om du har x ordrer og y ansatte som behandler dei skal to organisasjoner som har likt forhold mellom x og y behandle ordrene ganske likt, faktisk skule kanskej den store vere raskare då den kan ha fleire uttransporter pr dag.

mvh

JanEirik

:yes:

Men, nå er alle varer her, og pc'en bygd, og jeg er egnetlig ganske fornøyde med begge, men, netshop er best!

Jeg vil også gjerne gi en liten takk til kvinnen på posten. Egentlig hadde hun tenkt å lete den fram selv, og registrere pakken, men hun fikk beskjed av de andre ansatte om å fortsette å behandle andre kunder, siden det var lang kø! Derimot ringte hun meg et par timer senere om at pakken var registrert hos de og at de var klar for henting! (Tar litt tid før de får registrert!)

Takk til kvinnen på posten javascript:emoticon(':thumbup:')

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...