Thel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 På mandags kveld la jeg inn en bestilling på komplett.no og netshop.no. Jeg har bestilt pc: Bestilt fra komplett: cpu, hdd, dvd og hovedkort Netshop: 9800pro, aopen h600b og ram Begge tingene ble bestilt med 20 min tids-forsjell, komplett fikk det "store" forspranget, dette hadde nå da ikke noe å si ettersom det var midnatt. Nå har jeg laget en egen liten konkuranse mellom de to leverandørene, hvem får jeg fra først? Alle varer jeg har bestilt var på lager.. Jeg har fått sporings-nummer fra begge leverandørene, men foreløpig er det bare netshop sin som viser noe resultat på www.posten.no, netshop delene er for tiden i oslo. På komplett sin sporingskode kommer Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted. Noen som vet hva dette vil si? Jeg vil gjerne ha pakken før helgen, og det er et stykke å sende, pakken skal til Tromsø.. Uansett: Netshop leder helt klart! De sendte pakken en dag før komplett, selv om de hadde likt utgangspunkt! Håkon Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Netshop er vanligvis raskere enn Komplett Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret.Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted. Dette betyr veldig kort at pakken har ikke gått ut fra komplett ennå.Den har ikke blitt registrert ennå hos posten. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 uff:( så da er det vel liten sannsynelighet for at jeg får komplett delene før helgen?(tromsø).. Jeg som hadde gledet meg til et lite privat LAN der jeg hadde nyest pc:D (Jeg og en 7 andre kompiser møtes å spiller BF:V og BF:1942) Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 uff:( så da er det vel liten sannsynelighet for at jeg får komplett delene før helgen?(tromsø).. Jeg som hadde gledet meg til et lite privat LAN der jeg hadde nyest pc:D (Jeg og en 7 andre kompiser møtes å spiller BF:V og BF:1942) Bare følg med på når varene er framme på ditt postkontor... Du trenger ikke vente en ekstra dag på å få melding om pakke i posten... Bare skriv ut opplysningene fra pakkesporingen. Tipper du kan hente det ut før helga... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, jeg satser på det Jeg synes jeg har hørt her på forumet at posten også gir ut pakker på lørdager, stemmer det? *gelde seg* Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har også en bestilling inne hos komplett. Sjekk her!! 1 estimated shipping on 20040518 1 estimated shipping on 20040520 1 estimated shipping on 20040521 1 estimated shipping on 20040522 1 estimated shipping on 20040523 1 estimated shipping on 20040524 1 estimated shipping on 20040525 1 estimated shipping on 20040526 1 estimated shipping on 20040527 1 estimated shipping on 20040528 1 estimated shipping on 20040529 1 estimated shipping on 20040530 1 estimated shipping on 20040531 1 estimated shipping on 20040601 1 estimated shipping on 20040602 1 estimated shipping on 20040603 1 estimated shipping on 20040604 1 estimated shipping on 20040605 1 estimated shipping on 20040606 1 estimated shipping on 20040607 1 estimated shipping on 20040608 1 estimated shipping on 20040609 Snart en måned siden bestilling nå. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde de alle varene på laer når du bestilte da? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 opptatering på komplett pakken nformasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Off-topic: Burde ikke du gjøre deg klar for tentamen....? On-topic: Det ser ut til at netshop er raskere ja, kanskje du får en halv maskin på lanet . Tror nok jeg skal bestille min maskin fra netshop, når jeg får ork til det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde de alle varene på laer når du bestilte da? Nei. stod estimert leveringstid "5 dager". Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Opptatering: Har hatt litt liten tid i dag/går, men nå kommer en opptatering! Nå er både netshop pakken og komplett pakken på vei til Tromsø.. Det tok derimot komplett ca 30 timer lengere tid å få sendt pakken en det tok for netshop! *skuffa* Vertfall, min konklusjon er derimot at netshop leverer sakene mye fortere en komplett gjør, vis du er ute etter en rask sending, velg netshop framfor komplett;) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Netshop pakken er nå i tromsø, det tok fra tirsdag-fredag i posten, surt at komplett ikke klarte å levere det samme, så nå får jeg ikke alle delene før LAN'et som starter i dag Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg vil bare skyte inn at netshop er bedre enn komplett når det gjelder info om varene. Hos netshop står det med få unntak alle specsene på varen, mens på komplett må du av og til lete etter specsa. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg vil bare skyte inn at netshop er bedre enn komplett når det gjelder info om varene. Hos netshop står det med få unntak alle specsene på varen, mens på komplett må du av og til lete etter specsa. På en del varer på komplett på du enten finne frem google, eller gå på produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Eg kjøpte ein pakke med 3 delar hos NetShop her om dagen. Den eine delen var ubekrefta 8. juni, så eg rekna med det kunne ta eit par dagar, men den 8. så var alt sendt og eg var fornøgd. Men så når eg skulle henta pakken merka eg at dei hadde sendt feil . I staden for ein Zalman VGA kjølar fekk eg ei Zalman 80x80 vifte (kanskje dei meinte ei slik vifte var like bra ) Uansett så hadde eg betalt for kjølaren og vil ha den. Sendte ein mail i går, og det er vel snart gått eit døgn utan svar. Har lest om folk som har fått svar kjapt, så eg håpar eg ikkje må vente alt for lenge. Det er varmt i dag, og kjølaren er sårt sakna. Eit lite plaster på såret var at eg fekk 2 dropsesker frå dei Eg klager ikkje, men venter fortsatt i spenning på når e-posten kjem. Fant nettopp www.didtheyreadit.com på ABC startsida, synd at eg ikkje fant den i går Lenke til kommentar
Payton Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har hatt samme opplevelsen av Kopmplett. Bestilte DVD plater og en DVD brenner mandag klokka 15.00. De sendte ikke pakken før onsdags ettermiddag. Det synes jeg er alt for dårlig!!! Det var snakk om å raske sammen 4 kolli og få sendt dem, ikke akkurat 10-20 komponenter som skulle pakkes. Synes de burde klare å sende samme dag som bestillinga hvis bestillinga kommer før la oss si klokka 12-13 eller i hvertfall neste dag. Endret 11. juni 2004 av Payton Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis du velger "hjem på døren" pakke fra komplett og netshop, kutter du en dag i transport tid. Det vil si at du ville fått pakken to dager etter at den er registrert i Sandefjord. I ditt tilfelle, igår og idag. Den vil da bli utkjørt på kvelden. Pakker som ankommer Tromsø idag, vil du kunne hente ut imorgen siden postkontor og pib har åpent. Men det er ikke noen sortering av pakker i morgen, slik at det som ikke kom idag, kommer tidligst på mandag formiddag til Tromsø, og vil være klar til henting på postkontor/pib i løpet av ettermiddagen/kvelden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Det var snakk om å raske sammen 4 kolli og få sendt dem, ikke akkurat 10-20 komponenter som skulle pakkes. Synes de burde klare å sende samme dag som bestillinga hvis bestillinga kommer før la oss si klokka 12-13 eller i hvertfall neste dag. Hva du bestiller har vel ikke noe med hvor lang tid det tar før det blir sendt avgårde. Det er hvor mange som er før deg i køen som gir pakketiden. Endret 11. juni 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Thel Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Opptatering: Som sagt var netshop pakken på plass fredag i tromsø, mens komplett ikke var det, grunnet helgen er jo da faktisk fortsatt ikke komplett pakken her i byen. Det vil si at det kan ta ca 3-4 døgn ekstra i posten, på de 30 timene komplett brukte mer en netshop! Dette synes jeg er dårlig av komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå