tokr Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er ute etter en trådløs headset med mikrofon... skal bruke det til og snakke i skype... helst usb løsning, da jeg bare har et lydkort, og det blir brukt til høytalere... Hvis noen kan hjelpe meg og finne det hadde jeg vært meget takknemlig. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Er det kanskje noen som har hatt suksess med en handsfree løsning for bluetooth mobiler... er det mulig og få dette til og virke på PCn? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 selvfølgelig finnes det. men hvor du får tak i det er jeg noe usikker på. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvorfor trådløs?? Fordi ein då kan flytta seg rundt mens ein snakkar. Veldig praktisk når ein skal ha tak i nåke som er litt lengre vekke fra pc'en enn det ledningen rekke. tokr: Om du ikkje finn headset på usb kan du ta ein tur på clas ohlson og kjøpa ein liten 1til2 plugg. Dei kostar ikkje så mykje og dei fleste vil ikkje merka forskjell i lydkvalitet. Du kan eventuellt bruka ein gammalt lydkort til skype. Dette fungerer veldig bra. Om du ikkje har eit gammalt lydkort får du creative-kort fra 200 på komplett. Andre merker får du fra 100 og oppover. Trådlaust headset m/mic til skype er ein kjempegod ide. Det må vera nåken der ute som har erfaring med dette. (Rekkevidde, lydkvalitet, batterilevetid, ev. delay) Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det finnes,men jeg trur ikke du er villig til å betale prisen det koster Her er en link til hvem som selger det,men det er ikke billig http://www.mamut.com/nmd Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er mulig at kombinasjonen av Bluetooth USB adapter og et Bluetooth headsett kan fungere. Har ikke hørt om noen som har testet det, så her bør man sjekke med leverandør/butikk - eventuelt få prøvd løsningen. Pris USB adapter ca kr 500 - 600 Pris headsett ca kr 650 - 900 Aktuelle leverandører er Logitech (bare headsett), Belkin (begge deler), 3Com (adapter). Butikker - mpx.no. Maks rekkevidde er 5 - 10 meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå