White Fox Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei. Har et lite problem på pc’en. Når jeg skal gå inn på hotmail kontoen min taster jeg i e-mail adressen og koden, men så kommer jeg ikke inn på kontoen. Det kommer bare et ”vindu” opp som sier at leseren er innstilt på å deaktivere informasjonskapseler. Å at jeg må aktivere informasjonskapsler for å kunne bruke net. Passport. Hvordan får jeg aktivert informasjonskapsler? Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette innlegget, men det var det ,mest passened stedet jeg fant Takker veldig hvis du har tid til å hjelpe meg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) I IE under Verktøy - Alternativer - Personvern kan du sette spesielle regler for håndtering av "cookies", også om du vil akseptere dem bare fra bestemte web-sider osv. Det kan ligge sperrer i brannmur/antivirus og/eller programmer som f.eks. Spyboot også, så om det ikke funker å endre innstillingene i IE må du titte på oppsettet i slike programmer ved siden av... Endret 9. juni 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå