SkummelType Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hjelp!, etter at jeg kommer inn i windows stopper skjerkortet og sende signaler! huff, jeg rekker bare så vidt og se bakgrunns bildet for skjermen blir svart! Har prøvd tre Catalyst drivere(3.2, 4.1, 4.2) men ingenting ser ut til og virke.. jeg har et MSI KT6 Delta hovedkort, Athlon 2500+, 512mb ddr, og radeon 9700.... hjelp! Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvordan klarer du å skifte drivere vist skjermen blir svart Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hvordan klarer du å skifte drivere vist skjermen blir svart Går inn i sikkerhets modus! men etter at jeg unninstalerer driveren og starter maskinen vanlig, da fungerer skjerkortet normalt??!(uten ati drivere) Endret 10. juni 2004 av Tnn Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Har Prøvd nyeste catalyst (4.5) men ikke noe forskjell.... huff, Skal prøve windows update+ Bios upgrade i morgen.... kanskje det hjelper... Men men.. Chieftec Ruler Endret 10. juni 2004 av Tnn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det har skjedd med meg også, Jeg avinstalerte bare driverene i sikkerhetsmodus å instalerte de på nytt igjen... Da fungerte alt fint Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Ddet funker etter at jeg har flashet biosen og kjørt windows update!!! Endelig!!!! skal soft overklokke litt det og spiile masse nå jippi!!! det kjører på 340 core og 640 minne???bra?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå