Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ping problemer

Anbefalte innlegg

Hjelp jeg har et merkelig problem.

Jeg spiller Americas Army og bruker å spille på de offisielle EU serverene i London. Dette har fungert helt fint frem til for noen dager siden. Pingen min til disse serverene ligger nå på 800 til 1000 om dagen og kvelden, mens den ligger på 250 til 400 om morgenen. Bror min i Bergen har en ping på 90 til 100 på disse serverene. Og når jeg bruker All Seeing Eye for å scanne serverene, har alle som spiller en ping på 50 til 150. Andre engelske servere jeg pinger har en ping på 50 til 100 Både Americas Army og Battlefield

Jeg har to teorier om dette.. og jeg trenger litt hjelp.. dersom noen har et godt råd.

1) Jeg har fått et mystisk virus som forsinker/leser pakkene til og fra de de mest brukte IP adressene. (men da skulle strengt tatt pingen vært like dårlig om morgenen som om kvelden)

2) Telenor ruter meg rundt hele verden og via månen og litt til.. eller har kapasitetsproblemer, og derfor er pingen så varierende om kveld/morgen.

Jeg har scannet for virus og med AdAware og har samme resultat. ISP = Telenor... ADSL

Har noen et godt råd.. ?? Vet noen om et program som kan spore rutingen eller noe slikt.. ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...