Gå til innhold

Prboblem med tekst behandling på bærebar...

Anbefalte innlegg

hei

når jeg skriver på min bærebare, alt fra dette til et word dokument. Hopper skrive mørkøren en, to eller 3 linjer opp automatisk.Dette er utrloig irriterende å begynne å skrive et annet sted på dokumentet. Jeg har ikke klart å finne ut av dette og jeg begynner å bli sykt lei av dett. Markøren hopper kanskje vært 200 tegn eller noe, skulle tro det var en feil i et script eller noe.

Jeg har en thosiba sattelite 2450-s203. jeg har ikke prøvd eksternt tastatur, så jeg vet ikke om det fungerer. Vurderer å leverer tilbake maskinen, men det hadde vært greiest om noen av dere kunne hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har vel en musestyreplate litt forran tastaturet? Prøv å justere ned følsomheten på denne.

Ellers kan dette være en feil i drivere, BIOS eller annen programvare. Last ned alle oppdateringer du finner hos Toshiba og Microsoft.

Lenke til kommentar
jeg bruker ikke ekstern mus så jeg tror ikke det er problemet.

Jeg mener den lille innebygde platen du styrer muspekeren, som mange bærbare har rett forran tastaturet. Ikke ekstern mus. Hvis den er for følsom, skal det nesten ingenting til før du får reaksjon når du sitter og skriver.

Lenke til kommentar
hei

når jeg skriver på min bærebare, alt fra dette til et word dokument. Hopper skrive mørkøren en, to eller 3 linjer opp automatisk.Dette er utrloig irriterende å begynne å skrive et annet sted på dokumentet. Jeg har ikke klart å finne ut av dette og jeg begynner å bli sykt lei av dett. Markøren hopper kanskje vært 200 tegn eller noe, skulle tro det var en feil i et script eller noe.

Jeg har en thosiba sattelite 2450-s203. jeg har ikke prøvd eksternt tastatur, så jeg vet ikke om det fungerer. Vurderer å leverer tilbake maskinen, men det hadde vært greiest om noen av dere kunne hjelpe meg...

Hei,

forsøk med å stille ned følsomheten på den innebygde museplaten...enkelt å komme borti den når du skriver,med det som resultat at markøren "spretter rundt" på skjermen.

Lenke til kommentar

jepp, dette er touchpadden som kødder, jeg har slått av "tapping" på min, bruker knappene uansett.

Når du kommmer borti touchpadden oppfatter denne det som du tapper på den, og da er det det samme som du klikker med musa.

eddit: :devil: jess, 666 poster :devil:

Endret av geokri
Lenke til kommentar
jeg bruker ikke ekstern mus så jeg tror ikke det er problemet.

Jeg mener den lille innebygde platen du styrer muspekeren, som mange bærbare har rett forran tastaturet. Ikke ekstern mus. Hvis den er for følsom, skal det nesten ingenting til før du får reaksjon når du sitter og skriver.

greiea er at jeg har de-aktivert muse platen, og "hoppet" skjer gjevnt over hvert 300 tast...

Lenke til kommentar
jepp, dette er touchpadden som kødder, jeg har slått av "tapping" på min, bruker knappene uansett.

Når du kommmer borti touchpadden oppfatter denne det som du tapper på den, og da er det det samme som du klikker med musa.

eddit: :devil: jess, 666 poster :devil:

667 nå :p not the beast any more...

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å hjelpe, når du ikke bekrefter hvilke av forslagene som er utført eller ikke:

Har du siste versjon av BIOS og drivere?

Hvis ja, så ville jeg nok ha sjekket maskinen for virus, ormer osv.:

1. Kjør HouseCall online virusscanner. Selv om du måtte ha en lokal antivirus, så kan disse lures.

2. Last ned og installer Ad-aware, oppdater signatur og kjør.

3. Last ned og installer Spybot S&D, oppdater signatur og kjør.

Et tredje alternativ kan være å re-installere Windows. Hvis du har brukt maskinen en stund, så kan det ha sneket seg inn en eller annen fil som ikke går så bra sammen med resten av systemet.

Det kan jo også være en feil på tastaturet. Så å teste et eksternt tastatur kan være lurt.

Lenke til kommentar

skal klarne opp litt, har ikke oppdatert bios. fant ikke nyere v. enn den jeg har.

Jeg har oppdatert alt hardwere og soft were...

Jeg har norton antvirus 2004 og ad-aware pro.

prøver meg fram, har vært borte en stund nå skal prøve meg litt fram

thx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...