IntelAmdAti Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen som har klart dette? Jeg holder på med training og begynner å prøve å skyte ned 36 blinker så fort jeg får laget konto (serveren er nede). Det virker ikke så vanskelig da.. Å treffe 20/20 i prone er enkelt, i stående stilling er det bare litt vanskeligere.. Tar nok noen forsøk før jeg er der. Sist gang jeg testet å skyte blinkene var det mye vanskeligere, har de gjort det enklere siden de gav ut AA? Jeg tror det hjelper å bruke høy oppløsning. Klarte nettopp 38/40 Synd jeg ikke har laget noen konto enda.. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, har klart snipertreniga. Tror jeg fikk 37/40. Har ikke spilt det siden BF:V kom ut, men når jeg så at det har kommet en ny verson (downrange) skal sjekke om den er noe bra. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ble så sur når jeg ikke klarte siste snike oppdrag på special ops ell.no så jeg gadd ikke spille Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Seff.. Gjør alt av trening Spiller som inc_nes eller neshaug. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ble så sur når jeg ikke klarte siste snike oppdrag på special ops ell.no så jeg gadd ikke spille Ja, finnes det noe mer kjedelig enn å krype i skauen? Herregud, den treningen er så unødvendig at jeg får sammenbrudd hver gang jeg hører de stygge slaviske stemmene Og jeg som har lyst til å være SF. Forresten noen som har testet 1.1 Downrange? Hva syns dere om den? (er det bare meg, eller dør folk mer realistisk på 1.1 downrange?) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ble så sur når jeg ikke klarte siste snike oppdrag på special ops ell.no så jeg gadd ikke spille Ja, finnes det noe mer kjedelig enn å krype i skauen? Herregud, den treningen er så unødvendig at jeg får sammenbrudd hver gang jeg hører de stygge slaviske stemmene Og jeg som har lyst til å være SF. Forresten noen som har testet 1.1 Downrange? Hva syns dere om den? (er det bare meg, eller dør folk mer realistisk på 1.1 downrange?) de gjør det.. det står i read me filen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå