Apathy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet852.htm Samt de har tatt inn D-tek VGA som da betyr at de har ett komplett sett fra en produsent (D-tek produserer også WW). White Water D-tek NB polytop D-tek VGA D-tek Pro Core Høres ut som en killer kombo Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hmm.. så ikke no pris på det første settet jeg.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) 2300,- shit det er billig.. kanskje jeg velger det i stede får løsdeler fra microplex.. Endret 9. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
razer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det settet der kan jeg anbefale.. Har ikke kjøpt selve settet, men jeg har Whitewater, Pro Core og Hydor pumpa (+ DD Gpu & NB blokker). Lav støy og lav temp. 34 grader Idle og 3-4 grader høyere ved Load (Ifølge MBM, har sensorer ved cpu som viser 1-2grader lavere) Lenke til kommentar
soink Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ja virker absolutt som en slager det her assa! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er det et veldig bra vannkjølings sett? Vuderer det men vil gjerne ha et ferdig sett men da skal det være bra! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 damn, detta var billig! Hadde kjøpt en ekstra raddis av samme type. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ser bra ut! Slik vil vi ha det! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vurderer å smelle til, men jeg vurderer også den vifteløse løsningen som zalman har kommet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå