zanzaib Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har et lite problem med opera. Det har oppstått nå sånn plutselig de siste dagene. Når jeg høyreklikker på en link og velger "open in new window" så får jeg opp det nye vinduet, men det kommer en feilmelding først om "Unknown document or no document specified" med den vanlige "ok"-knappen under. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette uten å måtte installere på nytt? kjører Opera 7.23 build 3227 for win xp Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva slags link er det, og hva slags dokument? Kan jo ligge noe i feilmeldinga, om at det er et merkelig dokument.. Hvis ikke sjekk Opera Forumene Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har også i det siste fått et litt irriterende problem med opera. Når jeg downloader filer med wmv extensions (windows media filmer) lagrer Opera det automatisk med txt extension. Med det resultat at jeg må manuelt rename fila for å vise den. Gjelder bare wmv filer hittil... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg anbefaler dere begge at dere sjekke Opera forumene, siden folk der har mer peiling på Opera og problemer med det. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) det er heller ikke dumt å sjekke ut opera 7.51... Endret 9. juni 2004 av el_cash Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå