The Stig Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hallo. Jeg har en gammel bestemor som sa til meg her forleden at hun ville prøve seg på dette "data-greiene".. He,he.. Hun sa selv at hun ville ha en Laptop. Så da vil jeg gjerne at noen gidder og grave opp noen gode tilbud, prisen skal da helst være 10000,- og nedover. Tenkte selv litt på Celeron-M, men etter og ha lest tester av de første pc'ene me Celeron-M var jeg heller skuffet i forhold til pris/ytelse. Så da spør jeg her (Er det ikke tøft med eldre damer som tar iniativ til og lære seg om data ) ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 9. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil anbefale bærbar med Centrino teknologi. Støyer veldig lite og batterilevetiden er bra. Du får dem også til under 10k. Du har f.eks ECS Green bærbare som multicom selger og de har flere modeller med forskjellige spesifikasjoner. ECS har også fått bra omtale på dinside.no Hvis du sjekker forumet for bærbare så kan du lese brukernes erfaringer av nettopp ECS. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm, joa.. Flere forslag noen??? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (Er det ikke tøft med eldre damer som tar iniativ til og lære seg om data ) Bestefaren min lærte seg data.. før han døde Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Okei, takk for den du.. Syns det stillig at hun vil prøve..! Endret 9. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
scaleo2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ikke kjøp celeron!!!! (men d må vere kult med en bestemor som har en laptop) Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hei!! Jo da, det er skikkelig tøft når besteforeldra kommer og vil lære data. Har selv en bestefar som kjøpte seg en maskin. Får selv til tider telefoner hvor de spør hvordan de skal så vekk det bildet som er i bakgrunnen av skjermen . Nå til poenget!! Skal du kjøpe en maskin til bestemoren din til rundt 10000krs klassen får du som regel bare celeron maskiner. Går du opp et par tusen får du ekte Centrino manskiner. Mitt råd er å sjekke ut hva det finnes på markedet av brukte maskiner, man kan gjøre et kupp med å f.eks kjøpe maskiner med defekt batteri, men som funker fint på vanlig strøm forsyning. Ja jeg vet at da forsvinner litt av vitsen med en laptop, men jeg antar at grunnen til at din bestemor vil ha laptop er pga av plassen den tar og at den er enkel å stue vekk. Men er ikke brukt et alternativ, så gå for en Elitegruop fra multicom! Eneste er at de ikke blir levert med Operativ System. Lykke til!!! Har rettet skrivefeilen!! Endret 9. juni 2004 av acon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skrives Centrino! Dessuten så har MrBlueJack nevnt ECS, men virket ikke som han var så interessert i det. Du får veldig mye for penga når det gjelder ECS. De er billige og har fått bra omtale. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Det var Multicom som var forhandlere av ECS? Ok, hmm.. Tenkte litt på en Pentium-M, så nemelig et tilbud her forleden.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dell selger vel fremdeles deres 510m til under 10k? Får den vel med 15" og 1024*768 - bør bli stort nok for gamle øyne? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ikke for å provosere noen, men kjøp ein gammal nedslitt bærbar, så blir ikke tapet så stort når hun finner ut at dette ikke var noe for henne.... Hvis hun finner ut at dette var noe for henne, så kan hun heller kjøpe seg noe skikkelig senere... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du har også Fujitsu Siemens Amilo K7600 til under 9k på komplett og pcutstyr. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Takker for alle forslag hittil, tar gjerne i mot flere Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ang. den ECS G553, den var veldig "okei", mulig og presse mer til den prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå