anderslien Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I dag har jeg kjøpt meg en helt ny Siemens Sx1 på elkjøp. Da jeg hadde ladet den og sånt, skulle jeg prøve å oppgradere den til nyeste version med datakabel. Jeg lastet ned den nyeste versionen som står på hovedsiden til club-siemens. Jeg har fulgt instruksene nøye, men jeg får det ikke til. Når jeg er inne på den slags update menyen på mobilen, prøver jeg å oppdatere den og da finner den ikke telefonen! Jeg har greid å overført bilder fra dataen og over til mobilen og det går fint. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
knutwiggo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Filen du trenger for at telefonen skal bli igjenkjent ligger i mappa der du har pakket ut oppdateringen. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hva? Jeg skjønte ikke det du skrev der... Jeg lastet ned oppdateringen på club-siemens. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Her finner du kanskje løsningen på problemet ditt. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ser at en del sliter med å oppgradere sine sx1 forde de får beskjed om at programmet ikke finner mobilen... åpne enhetsbehandling, trykk på usb enhet(med gult utropstegn) oppdater driver,,søk manuelt, og innstaller den filen som automatisk legger seg på skrive bordet så er den saken biff!! Skal jeg finne enhetsbehandling inne på dataen eller på mobilen? Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 høyre klikk på min datamaskin, egenskaper, maskinvare, enhetsbehandling Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Det står ikke maskinvare der... Jeg høyreklikker på min datamasking - properties og etter det står det ikke maskinvare eller maskinvare på engelsk. Jeg har windows xp proffesional. Endret 9. juni 2004 av anderslien Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SX1 er Symbian.. Posten flyttes Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Finner ikke dette jeg... Kan noen forklare meg hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå