Røbber Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har tenkt til å kjøpe meg nytt kabinett, og lurer på om Coolermaster STC-T01 er noe bra? noen erfaringer....? Jeg får vel plass til vannkjøling sette som jeg ska kjøp? (som er waterchill full pakke ikke dual radiator) Bør jeg velg Dual radiator fra waterchill? Noen som har satt inn vannkjøling inn i det kabinettet før? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det skal vere et bra kabinett sånn som ej he forstått det, men er ikkje meininga med vannkjøling å fjerne viftestøyen? ej villa kjøpt dual radiatoren Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kabinettet er vel relativt nytt her i landet,men kan ikke skjønne annet en at det må vere en drøm å jobbe i . Ville nok valgt en dual radiator ja Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 OK! Da blir det Dual radiator fra Waterchill.. Trur nok det kabinette holder en stund framover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå