Raggie Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei! Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg fikk mitt nye r 9800 pro kort i posten i dag og hadde et nvidia kort fra før. Jeg avisntallerte den gamle driveren før jeg satt i det nye kortet og har lastet ned nyeste catalyst driverne fra nettet. Hva annet av programvare/drivere burde jeg legge inn for at det nye ati-kortet mitt skal fungere optimalt? Er det noe mer som trengs? Virker ikke som om det yter 100% enda og tenkte kanskje det kunne lønt seg med en liten formatering (er på tide uansett) for å røske unna alle gamle nvidia-ting siden jeg hadde lagt inn riva-tuner og litt andre nvidia baserte programmer... uansett, er det noe annet jeg burde gjør utenom å legge inn nyeste catalyst driver for at kortet skal yte 100%? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Formater.. De eneste tilfellene jeg kjenner til av driverproblemer med ati kort har med at brukeren ikke har formatert og har hatt nvidia kort i maskinen før. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 okay, det skal gjøres neste uke uansett så det kommer snart... er helt nye med ati-kort så har ikke så god peil egentlig, har hørt noe om noen "4 in 1" drivere man burde ha i tillegg til catalyst, er det noe jeg trenger? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 4in1 er for via baserte hovedkort. eks: MSI KT600 for Socket A, og MSI K8T800 Neo for Socket 754 (A64) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tar jeg ikke helt feil så er 4 in 1 drivere noe som instaleres på hovedkort med et VIA-chipset, men jeg sluttet å legge de inn etter at xp kom. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke du trenger noe mer en catalyst driverne..På den annen side så er alltid format greit i forbindelse med ny hardware. Lykke til med det nye kortet ditt Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 okay, holder meg til catalyst da... kanskje ikke noen grunn til å stresse med ekstra programvare/drivere nå siden jeg skal formatere om ikke så lenge... takk for hjelpen, blir nok bedre å spille med et 9800 pro enn mitt gamle fx5600 256mb (noe som er bortkastet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå