Gå til innhold

drivere til r 9800pro

Anbefalte innlegg

Hei!

Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg fikk mitt nye r 9800 pro kort i posten i dag og hadde et nvidia kort fra før. Jeg avisntallerte den gamle driveren før jeg satt i det nye kortet og har lastet ned nyeste catalyst driverne fra nettet. Hva annet av programvare/drivere burde jeg legge inn for at det nye ati-kortet mitt skal fungere optimalt? Er det noe mer som trengs? Virker ikke som om det yter 100% enda og tenkte kanskje det kunne lønt seg med en liten formatering (er på tide uansett) for å røske unna alle gamle nvidia-ting siden jeg hadde lagt inn riva-tuner og litt andre nvidia baserte programmer...

uansett, er det noe annet jeg burde gjør utenom å legge inn nyeste catalyst driver for at kortet skal yte 100%?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay, det skal gjøres neste uke uansett så det kommer snart...

er helt nye med ati-kort så har ikke så god peil egentlig, har hørt noe om noen "4 in 1" drivere man burde ha i tillegg til catalyst, er det noe jeg trenger?

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil så er 4 in 1 drivere noe som instaleres på hovedkort med et VIA-chipset, men jeg sluttet å legge de inn etter at xp kom. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke du trenger noe mer en catalyst driverne..På den annen side så er alltid format greit i forbindelse med ny hardware. Lykke til med det nye kortet ditt

Lenke til kommentar

okay, holder meg til catalyst da... kanskje ikke noen grunn til å stresse med ekstra programvare/drivere nå siden jeg skal formatere om ikke så lenge... takk for hjelpen, blir nok bedre å spille med et 9800 pro enn mitt gamle fx5600 256mb (noe som er bortkastet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...