Naxos Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Har lurt på dette ganske lenge nå, kan noen fortelle meg hvorfor 8910i faktisk er den dyreste telefonen Nokia har på markedet?!? Fordi den er laget av titan eller? For ellers er den jo egentlig nesten avleggs, utifra det jeg vet om den iallfall. Eller er det noe skjult med denne lille greia? Takk for all hjelp! Edit: Den ser riktignok utrolig fancy ut, men jeg syns ikke det er grunn nok til å selge den for 6295,- uten subsidier på komplett.no Endret 8. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Etterspørsel styrer prisen, vet du... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har du jaggu meg rett i hehe.. Takker! Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Og titan (som forøvrig brukes til å lage jagerfly), koster jo veldig mye penger ;-) Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Se på erfaringene til de som har kjøpt den, virker som om kaksene går etter det dyreste uansett hva Det handler om følelser! Telefoner som er dobbelt så bra som dette koster halvparten (feks. T610). Jeg har hatt det meste og ønsket noe nytt. Prioriter og konkluder - for meg er den genial! Har man mye penger må man da finne noe å bruke det på Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Grunnen til at den er dyr, er fordi den var rimelig oppegående som mobil når den ble lansert, i tillegg til at den selvsagt stiller veldig sterkt på design/eksklusivitet. Og det har aldri vært normalt å bare kutte prisen noe voldsomt bare fordi en mobil ikke er "det råeste" lenger. Butikkene har kjøpt dem inn for en bestemt pris, og må da selvsagt selge alle ut med fortjeneste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 riktig! butikkene kan ikke selge dem med tap trossalt, og husk at et mobil lagd at titan og kan stemmestyres koster litt da.. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe, ja, det merkes jo Takk for svar.. Det var riktignok noe det samme jeg kunne tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå