Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) jeg bruker nå 2 skjermer.. en vga og en som går på adapter fra dvi til vga. men hvordan får jeg plugga til en tredje skjerm som jeg vil ha? skjermkortet mitt er 9800 pro så den greia øverst på sida nå.. men hviket kort annbefaler dere.. går det ann å bruke s-video eller rca? Endret 8. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg bruker nå 2 skjermer.. en vga og en som går på adapter fra dvi til vga.men hvordan får jeg plugga til en tredje skjerm som jeg vil ha? skjermkortet mitt er 9800 pro så den greia øverst på sida nå.. men hviket kort annbefaler dere.. går det ann å bruke s-video eller rca? Du må bruke en TV isåfall så vidt jeg vet.. Du kan jo lese denne - Guide: Dual / trippel skjerm Oppsett v1.0 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da må du skaffe deg ett Matrox kort. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 jeg bruker nå 2 skjermer.. en vga og en som går på adapter fra dvi til vga.men hvordan får jeg plugga til en tredje skjerm som jeg vil ha? skjermkortet mitt er 9800 pro så den greia øverst på sida nå.. men hviket kort annbefaler dere.. går det ann å bruke s-video eller rca? Du må bruke en TV isåfall så vidt jeg vet.. Du kan jo lese denne - Guide: Dual / trippel skjerm Oppsett v1.0 tv var noe eg tenkte på men det blir litt stykt med to lcd og en klupete stygg tv ved siden av.. så den guiden rett etter jeg posta.. sorry. Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 du kan jo kjøpe et ekstra pcikort. Akkuratt nå kjører jeg med 4 skjermer og 3 skjermkort hvorav 2 er pci. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Spørs hva du skal ha det til... Skal du ha 3D akseleresjon over alle tre skjermene må du kjøpe et Matrox Parhelia kort eller Millennium P750 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 tenkte å bruke den siste til tvkortet mitt.. ser nå at jeg har et pci skjerkort liggende.. uten drivere eller navn.. er det bare å plugge det i da? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 du kan jo kjøpe et ekstra pcikort. Akkuratt nå kjører jeg med 4 skjermer og 3 skjermkort hvorav 2 er pci. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 tenkte å bruke den siste til tvkortet mitt.. ser nå at jeg har et pci skjerkort liggende.. uten drivere eller navn.. er det bare å plugge det i da? Plugg det i og se om win har drivere eller kjenner igjen kortet. Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Regner med windows vil finne en eller annen standarddriver til kortet ditt slik at du får et noenlunde greit bilde. På de to ekstra skjermkortene mine: asus tnt2 ett eller aent, og gainward gf4 mx440se kjører jeg med de driverene windows fant sel og det kjører helt supert selv om jeg har et hercules ati radeon 9700pro med cathalyst drivere installert. Jeg må også si at 3 skjermer er utrolig mye bedre enn 2, det var en opptur å dra fra 1 til 2, men det var først ved 3 skjermer en fikk full utnyttelse av skjermene. 4, det er bare luksus. Har en 19", to 15" og en 14". Kan anbefales til alle som har en skjerm stående. Det eneste er at programmer som refreshlock og powerstrip får litt problemer, det samme gjør ati-desktop(det ikonet nede på startmenyen der en kan velge oppløsning) når startmenyen er på en av skjermene som ikke er koblet til ati skjermkortet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 ser nå at kortet er et Diamond Multimedia.. på chipsettet står det S3 virge. noen som har litt mer info om dette kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå