Ravn Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er ute etter det gratis virusprogrammet som er best (ble en rar setning det der men men). Altså hvilket som er mest brukervennlig, og best. Håper noen kan hjelpe meg. Kjører Norton 2003 Professional atm. er noen av de gratis programmene på høyde med dette? Synes Norton sluker litt mye minne.. Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Av gratisalternativene er det muligens AVG som greier seg best, kanskje også eTrust. Men de er nok ikke på høyde med f.eks. Norton når det gjelder total sikkerhet. Norton har mer ressurser i ryggen, og er raskere med oppdateringer og slikt. Bare synd Norton gjør maskinen så treig... Men hvis du overlever å få ett og annet virus innimellom og installerere Windows hvis det går skikkelig galt, går det sikkert bra med et av gratisprogrammene. ...there's no such thing as a free lunch... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 ...there's no such thing as a free lunch... ...how 'bout a free all you can eat buffet plus one whole chicken? Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er fint at denne tråden kom, fordi jeg er også ute etter et bra og gratis antivirusprogram som ikke krever fullt så mye ressurser som Norton Antivirus 2004. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Anbefaler NOD32, har forkastet Norton antivirus etter å ha prøvd det (Tar 11 MB RAM i full drift). Anbefales! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Men hvis du overlever å få ett og annet virus innimellom og installerere Windows hvis det går skikkelig galt, går det sikkert bra med et av gratisprogrammene. http://www.freeav.com/ funker MEGET bra. Bruker det på min søster sin PC. Hun er n00b2k4 og ingen virus hittil. Tør påstå at til antivirus funker det minst like bra som Norton. Fordelen med Norton er at den har alt mulig slags spesialfunksjoner til Office, MSN messenger, etc. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nod32 er jo ikke gratis da(ikke så dyrt heller, 300kr for 1lisens 1år) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) http://www.freeav.com/ funker MEGET bra. Bruker det på min søster sin PC. Hun er n00b2k4 og ingen virus hittil. Tør påstå at til antivirus funker det minst like bra som Norton. Fordelen med Norton er at den har alt mulig slags spesialfunksjoner til Office, MSN messenger, etc. Sjekk her, er nok ikke så sikkert som du vil ha det til. Holder kanskje til ditt bruk, men jeg ville ikke kunne stolt 100% på det ihvertfall. Og AVG var visst ikke stort bedre nei.. Kan vel ikke vente allverden av noe som er gratis heller. Now that's a good boy! Endret 30. juni 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå