geddi666 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå er jeg firkantet i øynene etter å ha letet etter ett program som kan konventere Avi og Mpeg filene mine til Dvd format... Ganske fersk på dette med brenning så lurer på om det ligger noen sånne programmer gratis på nettet..... Hva slags format skal jeg konventere til for å få sett filmene på min "vanlige" dvd spiller...? På forhånd Takk Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mpeg filer går på "vanlig" dvd spiller hvis spilleren ikke er så altfor gammel. Lenke til kommentar
geddi666 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 De fleste er vel Avi filer..... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) NeroVision Express er enkelt og greit. Vel ikke gratis da. Leste ikke posten helt ut. Endret 8. juni 2004 av Chevelle Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 www.doom9.org har stort sett alt det du trenger for konvertering av format e.t.c. Løkke tel! Lenke til kommentar
Mania Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Nå er jeg firkantet i øynene etter å ha letet etter ett program som kan konventere Avi og Mpeg filene mine til Dvd format... Ganske fersk på dette med brenning så lurer på om det ligger noen sånne programmer gratis på nettet..... Hva slags format skal jeg konventere til for å få sett filmene på min "vanlige" dvd spiller...? På forhånd Takk TMPGENC er en god begynnelse.Lager VCD eller SVCD.Det siste gjør at filen blir større , slik at du mest sannsynlig må bruke flere cd,er, men med bedre kvalitiet. Forutsatt at det dreier seg om CD-R. www.dvdrhelp.com Endret 9. juni 2004 av Mania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå