rasputin_g Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 fant dette vasse kabinettet på komplett.no.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124366&cks=PRL jeg bare *skal* ha det, problemet er at komplett bare har det i grønt. må ha det i rødt eller svart.. er det noen som vet om andre butikker som kan ha det? helst i Norge, da det fort blir dyrt å få tilsendt et kabinett fra USA eller Sør-Afrika. Anders Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 det der var rett og slett EKKELT!!! men de har det i svart på www.startit.no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ Bye-Q Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ Bye-Q Bye-Q? Det kabinettet ser hundstyggt ut men det er sikker ikke så ille på nerthold som det er på bilder. Endret 11. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 tullpreik.. dere eier ikke smak. er 3dfxcool forresten til å stole på? har ikke vært borti dem før. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Les på webshop erfaringene så finner du det du trenger å vite om 3dfxcool, har bestilt der ifra en gang og det gikk kjapt. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 3dfxcool er ok det. men du må da ikke finne på og kjøpe det kabinettet der det er nå min mening Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg synes ikke det så stygt.. men tror jeg holder meg til et rent Aopen midi tower fremfor masse dyrt dill... blir å modde litt på et mega-tower når jeg skal sette inn vannkjøling. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg syns Diabolic er kult, men en ting må du skjekke med 3dfxcool, for jeg tror ikke det følger med PSU der, men det gjør det på komplett... Til samme pris, WTF? Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 det gjør det ikke, i stedet følger det med kald katode i samme farge som kabinettet. skal uansett ha en silent psu, av en eller annen grunn sitter det alltid et treskeverk av en vifte i det preinstallerte poweret. Colorcase-kabinettet jeg har nå høres ut som en mellomting av en F-16 og et vepsebol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå