Black&White Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenkte jeg skulle oppgradere skjermkortet til min såkalte internett pc. Det er kanskje vanskelig og vite om det vil funke sånn helt uten videre. Det er ikke AGP-slot på hovedkortet, bare en liten brun slot som minner om en AGP-slott, det står i allefall et modem der. Det jeg lurte på! OM jeg har forstått det rett da, et pci skjermkort skal plugges i pci slottene? Hva er sjangsene for at skjermkortet er komaptibelt med et så gammelt hovedkort med innebygget grafikk/skjermkort? Eller kanskje det er større sjangser for at dette Skjermkortet er kompatibelt? Muligens litt dumt spørsmål ettersom jeg ikke vet hvilket hovedkort som står i, har prøvd å lese på det, (det burde jo stå der, men det gjør ikke det) Vel vel, det er i allefall en Packard Bell alà 99 som jeg bruker til internett. Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det skjermkortet ser ut til å passe til din PC. Har brukt tilsvarende kort i flere eldre modeller så dette går nok bra ! Tut & kjør Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hvis du tar av cpu kjøleren så skal det stå hvilket hk du har.....Det står rett ovenfor cpu Endret 8. juni 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ok, takk! Men da går jeg for det 64 mb kortet, hvis det nå mot all formodning ikke skulle passe så kan jeg vel alltids bytte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå