Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) topic sier mye. MÅ ha en ny psu nå.. min 360 watt klarte ikke å starte når jeg plugga til en ekstra 20gb disk.. den må være på minst 420w og skal helst koste max 400. kan gå opp til 450 men ikke mer. veit dette er diskutert før men jeg vil vite hva som er best slik som ting ser ut i dag.. edit: har sett litt på denne Endret 8. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 20gb? kast den.. det er så lite at man merker snaut forskjell men, vist ikke. så så jo den du linket til grei ut i grunnen.. åssen psu hadde du? ikke si q-tec, da begynner jeg å grine. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 20gb? kast den.. det er så lite at man merker snaut forskjell men, vist ikke. så så jo den du linket til grei ut i grunnen.. åssen psu hadde du? ikke si q-tec, da begynner jeg å grine. det med hd. var bare får å sammen ligne.. nei det er ikke q-tec MEN chieftec.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå