ManagHead Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har problemer med at musen plutselig hopper ned eller opp på skjermen når jeg rører på musen. Tror det er fordi at laserne blir litt gjenspeilet i icemat'en og da blir de forstyrret. Fler som har det problemet? (eller har hatt det) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kan tenke meg at det er problemet ja. Prøv å legge et vanlig, hvitt ark på matta da, og se om det løser problemet. I så tilfelle er det for mye refleksjoner fra matta, slik som du tror. Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har lest et sted at bare MX-serien av Logitech sine muser funker på icemat, dette pga noe med laseren ja. Så bad luck Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Det ble bra når jeg brukte et ark ja, sikkert den ene lasern som reflekterer den andre slik at det blir krøll. Faan åsså Må vel kjøpe ny mus da Edit: noen som har bra forslag til mus da? i farten så tenkte jeg på enten Logitech MX510 eller Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 Endret 8. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har lest et sted at bare MX-serien av Logitech sine muser funker på icemat, dette pga noe med laseren ja. Så bad luck Tror ikke det har noe med det og gjøre, men at det er to lasere og derfor skaper de krøll for hverandre.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har samme erfaring som deg med dual optical (funker ikke) MX500 og MX900 fungerer fint. (Andre har jeg ikke prøvd) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Er det på ingen måte det går an å fikse dette da? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det ikke bedre å kjøpe ny musmatte enn å kjøpe ny mus? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tror ny mus er tingen. MS IntelliMouse 4.0 eller MX510! Se om du kan beføle dem før du kjøper Lenke til kommentar
douwd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hehe..unngå mx700, den er tung. Knuste icematen min i dag under spilling Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hehe..unngå mx700, den er tung.Knuste icematen min i dag under spilling Way to go! Klikket du under CS? Jeg trodde det skulle en del til før IceMat knuste, så si meg, hvordan klarte du dette!? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har problemer med at musen plutselig hopper ned eller opp på skjermen når jeg rører på musen. Tror det er fordi at laserne blir litt gjenspeilet i icemat'en og da blir de forstyrret. Fler som har det problemet? (eller har hatt det) og siden når var det lasere i musen? er nok desverre bare led's som er der og sensorer som leser overflata. (rødt fordi det er best egnet pga bølgelengde osv.) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nemlig. Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation er noe annet. Dioder er tingen her. Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Et lite forslag før du kjøper ny mus eller musmatte, har du prøvd å legge arket under mappa? Kanskje det er verdt et forsøk, og du kan eventuelt prøve et mørkt ark. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Best musmatten til Dualoptical er Allsop. Min Dual Optical fungerer utmerket på Allsop mattene, men sliter på så si alle andre typer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå