Gå til innhold

Hvilket kamera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke godt for s5000, har en kamerat som seier at det ikke er et super kamera :no: og det er alt for litte med berre 3 eller 3,2 mp, på et kamera til den prisen :thumbdown: Gå for en av dem andre du :thumbup: jeg er ikke sikker på hvem av dem so er best.

Endret av duke88
Lenke til kommentar
Er det ikke no toll eller avgifter på import av kamera fra utlandet ?

 

Lefdal tror jeg har det til 6990.

hehe, hvis du er oppe i den prisklassen som s7000 så syntes jeg virkelig at du burde vurdere fz10- dette er et helt sinnsykt kamera, det har nettop kommet inn på alle lefdal butikker over hele landet såvidt jeg vet.. jeg var innom alnabru istad of der hadde den også.

 

må si at jeg ble imponert over linsen der:) kjempelysterk- dn er jo 2.8 over hele zoomområdet.

 

såvidt jeg har lest så sliter jo fuji'en med støyproblemer..

Lenke til kommentar

Fz10 har det vært mye å spare på ved å kjøpe fra utlandet. Jeg vurderte å kjøpe dette og fikk et tilbud på 350 pund, inkl. porto fra en kamerabutikk i Hong Kong.

 

Støyproblemene til fuji er litt vel hypet etter min mening. De har riktignok litt mer støy enn endel andre kamera på lav iso, men ved høyere iso gjør 4.generasjons SuperCCD en god jobb i forhold til de aller fleste andre kompaktkamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...