And.rs Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det kommer snart et nytt strategi spill i ringenes herre kategorien, og jeg bare lurer på om det er noen som tror det klarer å gjøre slagene i spillet like rå og sinnsyke med C&C Generals motoren som slagene er i filmen? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har selv en god følelse etter å ha sett på dette spillet. Selv om det her er snakk om et filmspill og EA er med. Skulle jeg ha hatt det slik jeg ville hadde Total War teamet laget et LotR spill, men tror faktisk at dette kan bli bra nok til at jeg betaler fullpris for det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har sett filmer og bilder av det, og håper det blir bra. Men eg har dårlige erfaringar med spel basert på filmar laga av EA Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Har selv en god følelse etter å ha sett på dette spillet. Selv om det her er snakk om et filmspill og EA er med. Skulle jeg ha hatt det slik jeg ville hadde Total War teamet laget et LotR spill, men tror faktisk at dette kan bli bra nok til at jeg betaler fullpris for det. Jeg er helt enig der! Kommer sikkert til å bli et bra spill, men jeg hadde følt meg tryggere med folka bak total war.! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe. Pelenor engene med tusenvis av orker, menn, troll, dverger og alver og du styrer regiment etter regiment inn i kampen i ren TW stil. Det hadde vært fantastisk. Og så klart med diplomati-modus der du har middle-earth kartet og kan flytte tropper og bygge byer og slott. Noen som vet om det er mulig å modde total war? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lord Of The Rings: The Battle For Middle-Earth ser i hvert fall veldig bra ut..sjekk ut denne E3 demoen(selv om den er ganske stor) http://www.fileshack.com/file.x?fid=5064 http://www.gamershell.com/download_6177.shtml Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sikkert ikke så verst, men det blir ganske likt War of the Ring Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Trodde ikke det skulle ligne så veldig på WoTR? Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ligne på Wotr? Tror jeg neppe ! Se på videoene det er der ute først , så døm Har prøvd demoen til WOTR , og sett noen spille fulle versjonen , det er en dårlig war3 etterligning. Battle of middle-earth er en annen type strategispill. Og jeg må si det at det ser meget meget lovende ut. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sikkert ikke så verst, men det blir ganske likt War of the Ring Fikk du det fra å se på videoen? Kanskje en fordel å se den en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå