dot_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei. Hvordan får jeg bort den "stygge" lilla fargen fra bildelinker? Den nedenfor tar tydeligvis bare tekst. A {text-decoration:none; color:black} Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 img { border: 0; } burde vel funke... Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Det funker veldig fint. Problemet er at jeg vil ha 1px border. Er til thumbs. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) a img { border: 1px solid #000; } EDIT: Retta opp litt der ja. Endret 8. juni 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 <style type="text/css"> <!-- A {text-decoration:none; color:black} img a {border: 1px solid #000; } Er det jeg som kanskje plasserer forslaget ditt på feil sted sted? Takker for super respons;) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) edit; overlater det til dem som har peil. Endret 8. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 <style> <!-- a { text-decoration:none; color:black } img a { border: 1px solid #000; } --> </style> Hvis du skal bruke inline-styles, er det anbefalt å bruke <!-- Koden her --> for å skjule css-koden fra eldre nettlesere. I f.eks en gammel versjon av netscape vil den koden bli oppfattet som en kommentar. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 <style type="text/css"><!-- A {text-decoration:none; color:black} img a {border: 1px solid #000; } Er det jeg som kanskje plasserer forslaget ditt på feil sted sted? Takker for super respons;) Som du sikkert ser, så rettet jeg på det i ettertid, byttet plass på a og img. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå