Complexity Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 heyhey nomix... har deg på msn!! grei kar du!! flott å se deg på hw.no igjen Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Var ikke dette en ENORM stor bump, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 grattisjeg ble utestengt i ca 40 dager egentlig var det 30 men siden det var jul ble det 10 dager extra jeg lagde en ny brukernavn da og brukt den til jeg ikke var utestengt mer Dette er strengt ulovlig, og Salte aper har nettopp pådratt seg en ny ferie for dette bruddet på retningslinjene. Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban. 2432549[/snapback] SÅ JÆVELIG EID Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Oooh, AAAH. OOOH. AAAH (tuuung pustestemme). Its ALIVE! MUHAHAHA. :!: It lives Mohahahah Endret 21. november 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvem gidder å bumpe noe i gledesutbrudd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg