jonathankrane Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 haha. *ler meg igjel* :!: Du fikk dæ jo 20 minuts lufte tur da. . Neida dette hva trasi. Men moderatorne gjør det rette. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Gratis Håper du holder deg inne fra nå av og ikke gjør noe dumt som salte per. salte aper ,ikke salte per Whahaha, ikke bare skreiv du "salte per", men du mener også at han burde være gratis? :!: Off topic: Litt gammalt dette hær, men svarer likevel! Endret 7. oktober 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 *henger meg på* Welcome back Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Gratis Håper du holder deg inne fra nå av og ikke gjør noe dumt som salte per. salte aper ,ikke salte per Jeg var yo ærlig og sa hva jeg gjorde jeg burdte ha fått nobels pris får det men neida blir 30 dager fengsel fra nå av skal jeg juge :!: :!: :!: Dette er bare helt konge! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Whahaha, ikke bare skreiv du "salte per", men du mener også at han burde være gratis? :!: Off topic: Litt gammalt dette hær, men svarer likevel! Er lenge siden jeg rettet den, det står salte aper i posten min Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Salte per da... Ups; mener salte aper; kjipern! Kunne jo fått litt kortere ban da, pga de 10 extra dagene, men herregud så morsomt! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Denne tråden er en fantastisk klassiker---- up, damn it, up! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hadde passet bra under gullkorn Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 lol litt evilt av moderatorene men hehe. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hadde passet bra under gullkorn Jepp! -Scadenfreude ist der schönste Freude! Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban. Utfra de linjene der tror jeg at jeg kan si mye om deg. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg syns ikke det er noe morsomt Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Lenge siden jeg har ledd så mye som når jeg leser denne tråden nå Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ahhh, salte(a)per er tilbake igjen Btw, syns signaturen din er litt morsom: "Når ølet går inn, går vettet ut, og da blir det plass til mere øl..." Med skrifttypen din ser det ut som: "HÅR ølet går inn, går vettet ut, og da blir det plass til mere øl..." Ape-Hår, tog du han? Neida, sorry, men finner hele denne tråden ganske morsom Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 grattisjeg ble utestengt i ca 40 dager egentlig var det 30 men siden det var jul ble det 10 dager extra jeg lagde en ny brukernavn da og brukt den til jeg ikke var utestengt mer Dette er strengt ulovlig, og Salte aper har nettopp pådratt seg en ny ferie for dette bruddet på retningslinjene. Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban. Men hva om det er flere brukere på samme maskin? Maskina jeg sitter på er det i alle fall 6 stykker som bruker, og det skulle ikke forundre meg om en av de sitter på hw.no. Hva skjer da om jeg (eller en av de andre) blir banna? kan ikke de andre lage seg konto på hw-forumet? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Evig da... så link til denne tråden fra gullkorn - Lite latterutbrudd her jah... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 grattisjeg ble utestengt i ca 40 dager egentlig var det 30 men siden det var jul ble det 10 dager extra jeg lagde en ny brukernavn da og brukt den til jeg ikke var utestengt mer Dette er strengt ulovlig, og Salte aper har nettopp pådratt seg en ny ferie for dette bruddet på retningslinjene. Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban. Men hva om det er flere brukere på samme maskin? Maskina jeg sitter på er det i alle fall 6 stykker som bruker, og det skulle ikke forundre meg om en av de sitter på hw.no. Hva skjer da om jeg (eller en av de andre) blir banna? kan ikke de andre lage seg konto på hw-forumet? De andre har selvsagt rett til å opprette en bruker (brukerkontoen er jo personlig). Så det du gjør er da og håper at alle andre også oppfører seg bra og ikke tiltrekker seg oppmerksomhet, for det der har skjedd. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Der har vi fordelen med ISDN... Ein ny ip under ein kvar stein... trlalalala.... Må ha eit par kontoer her tilfelle dei sure moderatorene slår seg vrange... Det har ikkje skjedd enda da... men... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nå... i desember fikk eg adsl i kåken. Seffølgelig fra Telenor. Det er einkelt og få ny ip av telenor adsl også, bare og ta strømmen på rouern så e rman i gang igjen. Det gjorde at valget til og gå over på ADSL var mykje einklare. PS! har ingen fleire kontoer enda nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg